Dzisiaj jest 01 gru 2024, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2015, 15:38 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Witam serdecznie.
Posiadam Skuter Romet Radical 717 z 2010 roku. Jest to 2T chłodzony powietrzem.
Mam z nim poważny problem.
Cylinder wymieniłem na 70
Wymieniłem Głowicę
Kupiłem sportowy moduł niebieski C.D.I
Wszystkie części kupiłem w sklepie Rometa aby nie kupić z allegro złych niedziałających części.
Nie oszczędzałem.
Obecnie tak jak chodzi mój skuter to porażka.
V-max to 60 km/h
Przyśpieszenie jest tragiczne.
Są chwile kiedy skuter dalej jedzie 45kn/h rzadko kiedy uda mi sie uzyskać to 60 km/h
Jakieś 2-3 km po odpaleniu skuter totalnie nie ma mocy. Dodaje gazu na maksa a on ledwo rusza. Ale rozumiem ,ze silnik jest zimny.
Ciągle jeżdzę na manetce na maksa. Przyśpieszenie ma na prawde bardzo wolne. I kiedy skuter ma dobry humor to przekroczy na tym sportowym module to 45km/h i jedzie 60 km/h co nie wydaje mi sie dobrym wynikiem.
Kiedy raz jechałem to 60km/h z górki i zaczął zbliżać się do 65km/h to mi go hamowało.

Niestety nie wiem jakiej firmy był cylinder kosztował około 200 zł


Co mam zrobić ?
Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2015, 19:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Myślę, że najpierw trzeba było tutaj zasięgnąć opinii jaki tuning robić. Wydałeś kasę na cylinder, a wystarczyło by zakupić wydech i wariator i wszystko wyregulować a na seryjnych częściach byś miał niezłe przyspieszenie (dwa razy lepsze od tego co miałeś) i prawie licznikowe 80.
Cylinder na pewno jest chiński a on daje tyle co seria.
Teraz to na początek należy go dobrze wyregulować, na początek gaźnik a później napęd. I nadal przydałby się jakiś wydech typu tecnigas Next-R, Gianelli Extra V2.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 22:07 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Tak szczerze mówiąc to ja tego cylindra nie kupiłem.
Skróciłem tą historię żeby było szybciej.
Kupiłem skuter. I osoba od której kupiłem twierdzi ,że wymieniła cylinder na 70 i głowicę. Dostałem na to paragon z kwotą 200 zł.
Sprawdziłem i mechanik powiedział ,że faktycznie jest cylinder 70.

Więc również podejrzewam ,że to Chińska cześć.
Planuję zakup cylindra 70 z porządnej firmy jeżeli to ma znacznie poprawić moje osiągi.
Ale jeżeli mówisz ,że wystarczy wydech i wariator to już niech zostanie tak jak jest.
Jeżeli dalej będzie źle to pomyślimy nad innym lepszym cylindrem.

Gaźnik planuję zakupić ten - http://allegro.pl/gaznik-2t-racing-19-mm-zamiennik-dla-dellorto-phbg-i5208338009.html


Jaki napęd polecasz?

A co dy wydechu to właśnie miałem w planach jakiś zakupić. Jak ogarnę gaźnik i napęd to biorę się za sportowy tłumik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 22:11 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wariator - Top Racing NG - mam i polecam.


Edit
Wydech mam Arrow Extreme - też robi robotę.. ;) A mam ciężki sprzęt i też 90kg ważę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 22:15 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Okej dzięki wielkie.

A ten gaźnik który podałem jest dobry?
Będę z niego zadowlony? Poprawi moje osiągi?
Czy lepiej dołożyć i kupić coś lepszego?
I czy on w ogóle bezie pasował do mojego Rometa Radicala 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 6:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Powinien dać radę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 10:21 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Ale właśnie nie chce żeby dał radę tylko żeby było dobrze
I żeby poprawił moje osiągi...

Jaki polecicie gaźnik który poprawi moje przyspieszenie i v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 20:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jeśli masz teraz gaźnik mniejszy niż 17,5 mm to na pewno polepszy osiągi ta 19mm ale ja bym wolał dać te 100zł za używkę dellorto i mieć spokój (czy pasuje nie wiem-najlepiej jakbyś wyjął swój i dał zdj tu i wgl. sam wymieniał części a nie zlecał serwisom), do tego jak pisali - wariator np. polini/s6/top racing/hebo/malossi i wydech np. yasuni r/pro replica itd. masa tego jest (używkę też możesz) a na końcu rolki testowe/dysze/sprężynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 21:37 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
A to przyśpieszenie będzie dużo lepsze?
Będzie szybciej się zbierał ?
Będzie bardziej zrywny?
Odczuję różnicę ,ze jest szybszy czy zrywniejszy?
v-max o ile wzrośnie ?

Czy raczej to będzie zmiana nie przynosząca większych efektów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 10:20 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Ja na twoim miejscu zmienił bym wariator na np. top racing, do tego dobry wydech. Po porządnej regulacji osiągi zaskoczą cie. Ja popełniłem z początku ten sam bład co ty, myślałem że zmienie cylinder na 70 i juz bd rakieta.. ale tak nie jest. Dopiero jak zmieniłem wariator, wydech, wyregulowałem to porządnie to osiągi zrobiły się zajebiste dosłownie. Prze moim secie spokojnie ze świateł odjeżdżam większość samochodów. Sprawdź również jakie masz przełożenia.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 11:51 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Czyli darować sobie wymianę gaźnika ?
Kupić wariator i wydech ?

Hmmm a polecicie mi jakiś tańszy wariator ? Ale równie dobry ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 11:56 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Dejv98 pisze:
Czyli darować sobie wymianę gaźnika ?
Kupić wariator i wydech ?

Hmmm a polecicie mi jakiś tańszy wariator ? Ale równie dobry ? :)

Po pierwsze,po co zakładasz dwa takie same tematy?
Nie,nie daruj sobie gaźnika,to jest podstawa! Tym bardziej,że wymieniłeś cylinder na większy i jeżdżąc na seryjnym gaźniku tylko go katujesz! Tak jak pisałem Ci już w drugim temacie,zmień gaźnik na 19/21 mm i do tego wydech oraz wariator. Do tego dobra regulacja i będzie dobrze! :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 12:14 
*

Rejestracja: 30 mar 2015, 15:32
Posty: 22
Pojazd: Romet Radical 717
Dobrze przepraszam za dwa tematy.
Ale tutaj pisałem o tym ,ze skuter jeździ fatalnie a tam chciałem zapytać jak go ulepszyć.

Dziękuję za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy