Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2015, 21:29 
*

Rejestracja: 28 sie 2014, 16:24
Posty: 3
Pojazd: Vespa S 70 2T
Witam wszystkich.

Mam mały duży problem z Piaggio, który dostał cylinder 70 Stage 6 Sport Pro MK2 z wydechem Arrows Limited. Cylinder wymieniałem sam, natomiast gaźnik regulował już warsztat. Jedzie jak szalony, koło rwie do góry, na światłach wszystko zostaje w tyle. Życie jest piękne.

Niestety jest problem na zimnym (przed zmianą cylindra nie było oczywiście). Ewidentnie się zalewa. Po odpaleniu zbyt niskie obroty, kopci jak smok, nie ma siły ruszyć, śmierdzi paliwem. Jeśli po minucie ruszam z wielkim dymem, załapie i pojedzie, jeśli kilka razy rozpędzając się zamknę i otworzę przepustnicę. Przed upływem minuty nie ma szans na jazdę. Jak się rozgrzeje, wszystko jest super, odpala, trzyma obroty, dobrze jedzie.

Niestety w kolejnych 2 serwisach usłyszałem: "Jak się zachciało 70ccm, to teraz trzeba grzać i dymić." Upierdliwe to trochę, bo wzbudzam wszechobecny wstręt zapachowo wizualny pod blokiem i pod biurem. Dodatkowo za miesiąc przeprowadzam się do garażu podziemnego - zadymię cały i pod górę 2 kondygnacje nie wyjadę zanim się nie rozgrzeje.

Czy Dellorto PHVA 17,5 ma regulację ssania? Jest wymienna dysza ssania? Jakieś inne koncepcje co z tym robić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy