Dzisiaj jest 01 gru 2024, 4:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2016, 18:19 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Mam problem nrg mi sie wkręca od dołu mocny start potem traci obroty i sie toczy na starcie sie wkreci zas juz nie i wgle sie nie wkreca ;/ Myslalem że to wina ssania bo go nie miałem teraz kiedy je mam jest nadal to samo. Na serii filtrze jak i na stozku jest to samo rolki 3.5 gram wydech pro replica, wariator s6. Problem zaczął sie jak wsadziłem cylinder 50 tke po porcie. Dać jeszcze lżejsze rolki?
Dysza 80
Centralka s6 medium.
Sprezynki s6 czerwone




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2016, 20:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jakie ma obroty jak muli? Co było ruszane w tym cylu? Mógł ktoś schrzanić go a nie polepszyć moc. Raczej to nie wina rolek bo powinien ci sporo kręcić na tych 3,5g i centralce 50kg...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2016, 22:16 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
https://www.youtube.com/watch?v=CBJj5J0oe-I film z dzwiękiem jak to chodzi.




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2016, 10:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie hamują go przełożenia przy większych rpm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2016, 1:21 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
nie. poprostu nie ma siły sie wkręcić zmieniałem cały napęd wgle zero reakcji tylko dno dna była. Chyba ten port jest spierdzielony wsadzam spowrotem tamten cyl co miałem.




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2016, 18:24 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jeszcze powiedz kto ci go robił ^^ chyba że samemu modziłeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2016, 18:31 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Wsadzilem inny cyl jest to samo ;/// jakies pomysly nie?chce sie wkrecic wgle nawet z gory tak jakby go cos blokowalo ... Mozliwe ze klin na wale sie scial nie wiem?gdzie szukac winy




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2016, 11:02 
*

Rejestracja: 13 kwie 2016, 12:45
Posty: 40
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: RAMA
Sprawdź kompresję potem pomyślimy :lol:




_________________

Moja zabawka - Gilera Stalker EVO
http://forum.mieloch.pl/ruszamy-od-zera-gilera-stalker-kolo-20km-t416712.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2016, 18:13 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Cyl nie ma tu nic do znaczenia. Bo jest świeży. Problem nastał kiedy wypieprzyło mi uszczelki po raz 4 od głowicy. Zdjąłem cyl i wsadziłem po porcie ten po porcie igła zero rys itd. Kop od dołu wszystko jest na tym co teraz mam jest tak samo. Sprawdzałem wszelką regulacje napędu, jednak różnica była tylko taka że nie wkręcał sie od dołu bo miał muła chwile sie wkręcił i muł. Próbowałem się nim rozpędzić ze sporej góry jednak bez skutku. Świeca kawa z mlekiem, napęd ustawiony tak jak był ale ten problem pojawił się z nienacka. Nie jest to wina centralki zużytej za małej dyszy gaźnika złej regulacji, cylindra świecy fajki cewko modułu i iskrownika bo te rzeczy już sprawdzałem. Jedynie nie sprawdzalem innego paska, uszczelniaczy, klinu na wale, wariatora, rolek, ślizgów, przeciwtalerza. Poprostu brakuje mi pomysłu co z tym jest, jak rozpoznać zużyty wariator,przeciwtalerz,klin,uszczelniacze.
Dodam tylko to że nie strzela z wydechu tylko sie nie wkręca.

-- 19 kwie 2016, o 13:31 --

https://www.youtube.com/watch?v=O3haQEW ... e=youtu.be
tutaj dodatkowy film.

-- 21 kwie 2016, o 18:13 --

Nie chce sie nawet wkręcić z góry, czuć takie przerzucenie paska. I nadal muli. Nie wiem gdzie szukać problemu pomoże ktoś?




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2016, 19:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tutaj jest jakiś dziwny problem bo cokolwiek by padło to by prędzej było tak że wyje a nie przenosi mocy na koło a skoro odwrotnie i nie przerywa to coś hamuje wał....albo przełożenia. Zdejmij wario i odpal na samym przeciwtalerzu czy sie wkręci wyżej. Jak tak to duże szanse, że w przełożeniach coś nie tak. Wymieniałeś tam chociaż olej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2016, 20:16 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
tak wymieniałem, no własnie dziwne jest to że sytuacja pojawiła się jak zalało mi kartery plynem chłodniczym. Bo uszczelki mi rozpieprzyło.




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2016, 21:15 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Sprawdź czy koło leciutko się obraca, na filmie widać dość mało..jakby obrotomierz był i większy kawałek, może łapie lewe między karterami od dołu albo jak mówisz uszczelniacz do wymiany, pas na wariatorze jest na dole i na korektorze na górze? Może nie wraca jak jedziesz, staniesz i dasz max to startuje jakby z wyższego przełożenia ale wtedy powinien po jakimś czasie się wkręcić. Sprężynki nie za twarde? Albo korektor się zacina...w każdym razie jak ja bym tak miał to bym sprawdził cały napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2016, 21:52 
*

Rejestracja: 13 kwie 2016, 12:45
Posty: 40
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: RAMA
MonsterEnergy32 byłem u koleszki mam troche pojęcie , świeca igła wkręca się do tych obrotów a potem sądze ze 50 mocniej juz nie daje rady wykręcić , ponadto kompresja mizera, jak trzymałem dupe w powietrzu i dokręciłem go do maxa i położyłem na mokrą trawę to zabrakło mu mocy na palenia laczka haha. Sądze że to cylek mimo ze nie ma rys masz trefny tłok/uszczelniacze.

Napęd regulowałem to miękka/średnia/twarda centralka nic nie zmieniała. To nie będzie napęd bo z górki dość stromej nie dał rady wejść na obroty jak w powietrzu. Ale kolega tego nie może zrozumieć.




_________________

Moja zabawka - Gilera Stalker EVO
http://forum.mieloch.pl/ruszamy-od-zera-gilera-stalker-kolo-20km-t416712.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2016, 20:10 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Wydech przeczyscilem kretem skuter odżył. :) Wina cyla mówiłem że nie także.




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy