Witam, szukałem dużo ale nie znalazłem podobnego problemu.
Otóż kupiłem skuter, keeway ry8 chińska 70cc według właściciela.
Set:
70cc noname
wydech tecnigas next-r
wario top racing rolki 3.5g
sprzęgło tec
sprężynki stage 6 pomarańczone
docisk malossi czerwona
pasek noname lekko popękany ale wydaje się dobry
gaźnik 12mm (i tutaj jestem w szoku troche ale to zaraz)
A więc tak skuterek od 0-15 jedzie słabo w 2 osoby prawie nogami trzeba mu pomagać, ale jak złapie 15 idzie jak szatan do 88 mierzone gps. Jadąc pod górkę skuter raz ciągnie a raz spada prędkość do 45km/h około, na prostej jade 80 hamuje np. przed zakrętem, gdy dodam znów gaz to tak jakby potrzebuje chwile na pomyślenie i dopiero powoli spowrotem wkręca sie na obroty. Napęd wydaje się okej, to mówie robie gaźnik, no i iglica na środku, patrze na dysze a tam 47.5
czyli seryjna tzw. blokowana. następne co mnie zdzwiło to śruba od mieszanki wkręcona na max, to myśle sb jak to jeździ wgl. Pomyślałem że łapie lewe okazało się że wszystko jest szczelne łożyska, króciec itp. ściągnąłem filt powietrza i jest on w środku zapchany jakby wata lub czymś (?) kupiłem nówke filtr założyłem i skuter wgl nie chce wkręcać sie na obroty dodaje gazu a on buu, czy wrzucenie większej dyszy i regulacja załatwią problem muła i mocy pod górkę>