Dzisiaj jest 25 lis 2024, 6:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox regulacja
Post: 28 cze 2016, 19:56 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Mam problem z regulacja aeroxa.
Set:
Cylinder 50cc
Dellorto 17,5 filtr puszka
Wydech kama racing
Wariator Stage 6 pro (rolki 5,5 g probowałem tez na 6g)
Przeciwtalerz stage 6 cnc
Pasek polini
Sprezyna Stage 6 medium
Sprzegło Mkii
Reszta części jest seryjna.
Kupiłem sprzęgło stage 6 mkii z czerwonymi sprężynkami , są przykręcone luźno.
Niby od zera startuje z bardzo dużych obrotów lecz po osiągnięciu około 30 one maleją (nie jakoś znacząco , ale jednak ) i mam wrażenie ze trochę mi później słabiej jedzie.
Myślałem o zmianie sprężyny na jakaś twardszą i dać cięższe rolki ?
V max przed zmianą sprzęgło ,80 teraz chyba 75 jechałem najwięcej ( realne)
Wiem ze mi nie wywróżycie lecz proszę o pomoc.




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 cze 2016, 22:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Spróbuj 5g i 5,25g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 12:55 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Mam rolki 5 g stage 6. miałem je niedawno lecz zmieniłem na 5,5 i dużo się polepszyło. I teraz zmieniłem sprzęgło ,. Jest sens dawać te 5 skoro wcześniej było słabo na nich ?
Tzn reakcja na gas super lecz predkosc spadła znaczaco i bardziej wył niz jechał.
Dzis sprobuje z 5g pozniej napisze co i jak
Myslalem tez zeby dac troche miękka sprezyne względem tej która mam teraz czyli stage 6 ( ma okolo 42kg)




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 11:07 
*

Rejestracja: 03 cze 2016, 12:48
Posty: 4
Pojazd: Kawasaki KVF
Ja bym został przy 5.5




_________________

Gormat montuje nowe i używane części zamienne w zależności od Twoich preferencji!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 14:42 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Od 0 do 50 bardzo fajnie sie rozpedza pozniej troche słabo.
Tez mam taki problem gdy skuter jest zimny , to gdy dodaje gazu to on wchodzi ladnie na obroty ale nie jedzie , znika to gdy aerox sie rozgrzeje.
Kabinowac cos ze sprężynami?
Ma ktos kilka spreztn na sprzedaz ?




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Centralna albo troszkę przy ciężkie rolki :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 15:30 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Ale wlasnie nie wiem w jaka centralke celowac ,
A na razie duzo kasy nie mam kolega ma na sprzedaz stage 6 strong lecz chyba za twarda by była (teraz mam medium)




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Strong zdecydowanie za twarda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 19:06 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Tak wlasnie myslalem mam okazje kupic malossiego fioletowa ona chyba 60 procent




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 22:20 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mówiłem żebyś te 5,25 spróbował - pewnie by było idealnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 21:10 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Pewnie i tak, lecz u mnie w mieście takich nie ma. Też tak myśle spróbuje w następnym tygodniu je kupić i zobacze co i jak :) Dzieki scoot. Teraz akurat wracałem w miasta , Od 0 do 60 to moment , pozniej lipa a gdy juz jade te 60 przez dłuzszy czas i dodam gazu to przyspiesza lecz bardzo i to bardzo słabo.

-- 13 lip 2016, 22:10 --

Witajcie, mam nowy problem z aeroxem nie chcem robic nie potrzebnych postów to pisze tu .
Otóz wymieniłem cylinder na oryginalny minarelli do tego kupiłem nowy tłok piston kit.
Tamten był chiński i tłok też był lipa.
Na początku jak go odebrałem od mechanika skuter ładnie odpalał ale nie jechał (ja mu w gaz a on 3 na godzine i nie wchodzi w obroty)
Mechanik psiknął mi na filtr powietrza specjalnym preparatem zeby mniej powietrza dostawał (jak kupiłem filtr to tego nie zrobiłem) i było juz o niebo lepiej. Ale jezdziłem do 40 ze względu na docieranie. Teraz zrobione jest juz ponad 200 tak więc ładnie dotarty.
I problem polega na tym jak startuje to czasami nie ma sily jechac (nie wchodzi na obroty) , mysle ze za duzo powietrza. Nieraz jest dobrze ,odrazu wchodzi na obroty i jazzzdaa. A nieraz musze doczłapać się do 20 km/h (dosłownie) zeby wszedł w obroty i jechał jak należy.
Odrazu mówie ze to nie wina rolek teraz mam 5,25. Na 5,5 mulił , na 5.0 duze obroty , gorsze osiagi i muł nadal na początku.
Kręciłem troche tymi śrubkami w gaźniku.
Skuter na zimnym ZAWSZE odpala za pierwszym bez dodawania gazu, ale gdy się porządnie nagrzeje odpala za 2, 3 razem lecz trzeba dodac troche gazu. Kręcenie nadal śrubką od mieszanki da rezultat?




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 22:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Śrubki odpowiadają tylko za wolne obroty i przejście z wolnych na średnie...ze średnich na wysokie iglica odpowiada...Jeśli za dużo powietrza będzie na śrubce to od zera dasz full to sekunde zamuli ale potem dzida...jak iglica za nisko to właśnie jedziesz 5-10km/h dasz max i buuuuu zamula sporo....aż w końcu dzida a jak za mała dysza albo za duża przepustowość filtra to tak samo buuu robi jak odejmiesz i dodasz max gaz...od zera także buczenie...Spróbuj jeszcze twardsze sprężynki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 23:10 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
To co bys mi teraz radził ? zabawa iglica ? Sprezynki mam i moge regulowac ich twardosc , mam twarde ale sa one leciutko przykrecone bo tak było najlpeiej było jak regulowałem.




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 23:24 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zaklej trochę wlot do filtra i zobacz jak jedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 23:31 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Własnie 1/3 wlotu jest zaklejona tasma izolacyjna , trzymac sie trzyma. Jeżdżę juz tak kilka dni, Dziwi mnie to ze zmienilem tylko cylinder na oryginalny plus nowy tłok i stał sie problem. Zaklejić jeszcze troche ?




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 9:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no zaklej jeszcze troche ale taśma to niebardzo na dłużej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 13:14 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Nic innego nie przyszło mi do głowy. Jakiś sprawdzone rozwiazanie ?




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 14:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
klej na gorąco....ale u mnie we wlocie jest zatyczka z 4 dziurkami i mam 3/4 zaklejone - 3 lata już trzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 15:00 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Ok dzieki bardzo cos pokombinuje, lecz dzis nic nie zdziałam przez tą pogode. W najblizszym czasie zrobie to i dam znac :)

-- 15 lip 2016, 12:44 --

To tak dziś trochę pobawiłem się w obklejanie wlotu .
to tak na początek zrobiłem dziurkę mniej więcej 1cm na 1 cm. Wtedy skuter miał problem we wejściem w obroty (wchodził po osiągnięciu 20km na godzinę) . Zrobiłem otwór trochę większy i było już dobrze w 90 procentach skuter od zera się wkręcał. Ale właśnie w 90% to powiększyłem troszeczkę otwór , i znowu nie chciał się wkręcać. Tak więc powróciłem do otworu wcześniejszego gdzie się ładnie wkręcał i było dosyć dobrze. Znaczy jest dobrze. Lecz właśnie nie zawsze chce się wkręcić. Myślę ze to może być spowodowane ze puszka filtra jest nieszczelna (nie jakoś masakrycznie ale jednak ) . I pewnie lewe powietrze się dostaje. W zamiarze mam kupić jakąś puchę , nawet mechanik tak mi radził i powinno być dobrze. Powiedzcie mi jeszcze jak ma się tam zabawa z iglicą. Jeśli opuszczę to więcej paliwa , tak ?

-- 15 lip 2016, 16:00 --

To znowu ja , niestety skuter od zera znowu sie nie wkreca.
Bylem u mechanika i mowil ze to jest od napedu nie od gaźnika, bo gdy kolo jest w gorze to sie wkreca,




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 15:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zaklej bardziej tak żeby przerywał i minimalnie mniej wtedy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy