Dzisiaj jest 28 lis 2024, 8:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2017, 22:49 
*

Rejestracja: 10 sie 2017, 12:49
Posty: 9
Pojazd: Keeway Matrix
Cześć


Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 17:36 przez Karol2014, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lis 2017, 23:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zmień dyszę na 68 chociaż bo zatrzesz na tak małej blokowanej :) 68-70 to optimum, wyregulować to i na 90 by się dało ale ze stożkiem. Jak ci będzie zalewać to zwiększ dopływ powietrza do filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2017, 15:58 
*

Rejestracja: 10 sie 2017, 12:49
Posty: 9
Pojazd: Keeway Matrix
A myślisz że może przez to są te muły po nagrzaniu?.oryginalnie siedziała 47,5 chyba, na 65 już mocno zalewało a śrubka od regulacji pow. była już na tyle wykręcona że bałem się że wypadnie ;p. próbowałem jeszcze na dellorto 17,5 dysza 75 + kruciec bez zwężki ale te same objawy niestety

-- 18 lis 2017, 16:58 --

Dziś miałem troszeczkę czasu i postanowiłem wyregulować gaźnik pod dysze 70, zwężke w filtrze z 11mm~~ rozwierciłem na 13,5mm śrubka od mieszanki wykręcona nieco ponad pół obrotu i skuter zrobił się żwawszy. Jeszcze to nie jest to co bym chciał bo przy gwałtownym dodaniu gazu staje na 8 tyś obrotów i jakby odcinka 2 sekundowa po czym wbija pod 9 tyś więc jest jeszcze trochę przelany. Ale sprawy napędu to nie rozwiązało niestety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2017, 14:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Katujesz go na dotarciu. Napewno ma to jakiś związek z tym co opisujesz.
Jeśli by go zalewało to najpierw miał by wyższe obroty a następnie spadaly




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2017, 16:21 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Z własnego doświadczenia wiem że ingerencja w filtr powietrza nie jest opłacalna przy zwykłej 50ccm powstają problemy z regulacją i odpowiednim strojeniu. Jeśli spada z obrotów nie ma siły się na nie wkręcić, łapie muła to brakuje paliwa. Dysza 70/75 ba nawet 78 i regulacja bez modyfikacji seryjnego filtra. Do tego trzeba cierpliwości. 5/7 km jazdy i obserwować świece. Gaźnik bez żadnego ale 17,5 + ssanie ręczne dysza 70-75 i to musi chodzić.

Sprawdził bym też stan Cylindra wyjął obejrzał zmierzył kompresje. Bo jak walnięty to sobie możesz regulować na miliardy sposobów i nic z tego.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2017, 18:06 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Powinni zakazać produkcji dysz poniżej 65 hah
Skąd ci ludzie je biorą...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy