Po 1 sprawdź ząbek na iglicy, jak nie jest na najwyższym rowku, to załóż na najwyższym. 2 - Regulacja powietrza, standard to 1,5 obrotu odkręcenia, czyli zakręcasz i półtora obrotu odkręcasz. A ta 1 śruba, nie jestem pewnien, mam motorforce 17,5mm ale przewiduje, że od wolnych obrotów, ustawiasz sobie po to, aby nie gasł gdy nie dotykasz manetki. Jak coś pisz
-- 12 wrz 2013, 13:38 --
Po 1 sprawdź ząbek na iglicy, jak nie jest na najwyższym rowku, to załóż na najwyższym. 2 - Regulacja powietrza, standard to 1,5 obrotu odkręcenia, czyli zakręcasz i półtora obrotu odkręcasz. A ta 1 śruba, nie jestem pewnien, mam motorforce 17,5mm ale przewiduje, że od wolnych obrotów, ustawiasz sobie po to, aby nie gasł gdy nie dotykasz manetki. Jak coś pisz
-- 12 wrz 2013, 13:38 --
Po 1 sprawdź ząbek na iglicy, jak nie jest na najwyższym rowku, to załóż na najwyższym. 2 - Regulacja powietrza, standard to 1,5 obrotu odkręcenia, czyli zakręcasz i półtora obrotu odkręcasz. A ta 1 śruba, nie jestem pewnien, mam motorforce 17,5mm ale przewiduje, że od wolnych obrotów, ustawiasz sobie po to, aby nie gasł gdy nie dotykasz manetki. Jak coś pisz
|