Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2010, 9:31 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Siema,

pacjent: Vitality 2T plus wydech LeoVince HM TT, rolki 7,5g (fabrycznie 8,5), nowy dzwon.

Wymieniłem przed Świętami pasek napędowy na nowy (dedykowany dla Vitality zwykły Athena).
Po wymianie skuter łapie strasznego muła przy 55-65kmh. Momentami to 60km/h w ogóle przekroczyć nie moze, dopiero powyzej 65-70kmh idzie normalnie.
Po wymianie paska (stary Bando zużył się - do 17mm szerokości) Vmax wzrósl o jakieś 10km/h (na 85-90kmh), co potwierdza, że stary pasek nadawał się już na śmietnik.

Teraz pytanie: czy po wymianie paska konieczna może być regulacja rolkami (obstawiam, ze na 7g)?
Gdyby nie wyższy niż wcześniej Vmax obstawiałbym, że coś z paskiem jest nie tak, a tak to trochę zgłupiałem...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 16:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Na tym pasku musisz przejeżdzić sporo. Musi się ułożyć.
Jak po 200km nie będzie dobrze, to znaczy, że musisz bawić się w regulację(zapewnie spręzynę centralną).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:08
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
nowy pasek musi się ułożyć , nie rozumiem trochę xd ale co ty chcesz regulować jak lecisz te 85-90, chodzi tobie o te dziury w prędkościach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 14:11 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Jak przekroczy 65kmh to już idzie normalnie - kłopotem jest wspomniany mega-muł w zakresie 55-65kmh..

jak np lecę 60 na full odkreconej manetce to skut przez 300m nie zwiększy prędkości o 5km/h...
jak jest lekko z górki, to muła w ogóle nie ma (stąd myślałem, że w tym zakresie rolki nie mają siły przesunąć paska i może warto lżejsze założyć 6,5-7g..

ale skoro piszecie, ze pasek musi się ułożyć (miałem taką nadzieję;), to będę cierpliwy - na razie zrobiłem dopiero 50km.

ps. zapomniałem dodać, mam zamontowane zielone sprężynki sprzęgła Top Racing (+15%) i czerwoną dociskową TopRacing (+22%) - w spadku po poprzednim właścicielu. Może przy takim setupie warto zmienić centralną na czerwoną - mi przy takim setupie rzeczywiście z wysokich obrotów rusza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:08
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
No tak to już jest z tymi centralkami ja bym osobiście na twoim miejscu kupił wariator.Mi np polini speed control wyeliminował jakiekolwiek dziury w prędkościach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 14:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
u mnie to samo było ale miał mega twardą sprężnę ... więc trochę mnie to dziwi [bo nie masz złej] może naprawdę rolki są zbyt ciężkie . wrzuć jakieś 6g to zobaczymy . :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 10:03 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
moja centralka jest teoretycznie +22 procent - ja myślałem, że to też już twarda jest...

tak się głowię, że może zamiast rolek (6,5g to już bardzo lekko mi sie zdają, przy braku wario sportowego), więc moze centralkę sobie dam miększą, na np 15% - będzie w ogóle odczuwalna jakaś różnica?

Ja skuta do stuntu;) nie uzywam, w sumie to moglaby ruszac z nizszych obrotow..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
odczujesz , napewno jakąś różnicę . i to nie minimalną :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 9:55 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Po namyśle dochodzę do wniosku, że centralka (+22proc) przy sprezynkach sprzegla +15% i rolkach 7,5g jest za twarda.

Pytanie do Was, czy zdecydować się na centralkę +15% (jaką polecacie?) czy w ogóle serie włożyć (opinie mówią, że seria generalnie robi sie miekka od temperatury;(

zamowilbym dzis, dajcie znac..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 13:57 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Zamawiaj 15 :)




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 14:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja mam białą malossi i jak dla mnie to za miękka ona jest. Mam zamiar kupić jakiś sportowy wariator bo mi kiepsko idzie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Ja za bardzo inwestować w skuta nie chcę, więc z wario raczej zrezygnuje.

Kupię +15 i zdam relacje - wiedzy praktycznej na forum nigdy za wiele!
pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 9:27 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Glupie pytanie koledzy:
czy sprężyna centralna (nowa) musi się też ułożyć?

Wymieniłem z czerwonej topracing na zieloną topracing (15%) i rusza z jeszcze wyższych obrotów niż poprzednio, no i zauważalny spadek przyspiechy praktycznie w całym zakresie..

No chyba że ta sprezyna czerwona co byla, to wcale nie byl topracing, tylko jakas miekka seria - czy ktos wie, jaki kolor ma seryjna centralka w vitality?
ona była trochę krótsza od tej nowej zielonej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 14:30 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 10:15
Posty: 62
Pojazd:
Oryginalna sprężyna w Vitality ma taki czarny kolor, miejscami jest widać czerwony. I jest krótsza od innych twardszych sprężyn.




_________________

Kymco Vatality - project
:arrow: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=99898




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 16:04 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Hmm, dokładnie tak wyglądała moja poprzednia - czarna, miejscami czerwona. Myslalem, ze czesc koloru zeszla od temperatury ;))

Czyli wyszlo, że miałem fabryczną centralkę, a założyłem +15% i zamiast się poprawić, jest gorzej. Czyli trzeba z powrotem włożyć oryginał i potem lżejsze rolki - może wreszcie wyreguluje jak trzeba...

Ktoś chce za bezcen sprężynę TopRacing +15%? ;) Przejechane 10km hehe

Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jankus, ile Ci leci Twoja vitalka z multivarem?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 23:15 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
QS1,

Napisz do mnie na gadu 3778844 :)




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 3:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Jak ja czytam te posty , to juz zglupialem. Tez reguluje i wychodzi wielkie g.......
Po zimie nieumie wykrecic swoich 85kmh.
Teraz na wiosne zalozylem wario Maloosi ,w zestawie biala sprezyna centralna i rolki 9,5g . =max predkosc teraz 70 gora 75 kmh ,poprawil sie start i zniknely dziury.
Problem ze rusza z ok 5000 obr. Zmienilem sprezyne na biala Polini = to samo ,
Zmienilem na niebieska Polini rusza teraz z ok 3500 obr, jest ok ale predkosc niewzrasta i moc mala jak na 70 cmm. Dalem rolki 8,5 g jest gozej niz bylo.
Wczoraj wieczorem dalem rolki 11g jest duzo lepiej . Start ok = rysza z ok 3000 obr ,zbiera zie super ale predkosc jeszcze niesprawdzilem.
Zrobie to dzisiaj.
Dziwi mnie ze kazdy pisze o dawaniu lzejszych rolek , a ja musze ladowac ciezsze.
Dlaczego ?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 14:33 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 10:15
Posty: 62
Pojazd:
Nie wiem dlaczego tak to robi. Ale u mnie przed zmianą waria to wyciągałem 80km/h. Jak zamontowałem multivara to jakoś tak wolniej przyśpiesz od 70 a do 80 to potrzebna jest górka. Jak dałem cięższe rolki to miał obroty jak na serii, i też wyciągał max 70. Nie wiem co jest z tym Multivarem że wszyscy mają z nim problemy.




_________________

Kymco Vatality - project
:arrow: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=99898




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 17:32 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Mam tez vitality z tecnigasem i mulitwarem (wsumie nic mi on nie dał )

Wczoraj zmienilem pasek i zero muła. Dodatkowo zmienilem na nowe rolki z 8.4 na 8 gram z seryjna sprezyna i przyspieszenie jak u rakiety az sam sie zdziwilem jadac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy