Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2015, 19:44 
*

Rejestracja: 14 mar 2015, 15:16
Posty: 8
Pojazd: Kingway Euroboy
Witam, jak w temacie co sądzicie o tym zestawie tłok+cylinder z pod znaku VM dla silnika 2t, niestety jestem zmuszony do zmiany cylindra seryjnego. Słyszałem że tłok puchnie, ale nikt nie napisał w jaki sposób był eksploatowany.Mój styl jazdy jest spokojny, wolę dalekie podróże (200km+)niż palenie gumy itp, nie mam zamiaru udowadniać komuś,że mój piździk jest szybszy od innego piździka. Tak więc podsumowując, jak ten zestaw zachowywał by się przy mojej jeździe?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2015, 19:03 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Ja powiem tak
Sam mam chińśką 70, i jak dla mnie jest nawet ok. Po 3 tyś km i nadal nic nie puchnie. Chociaż mam ją przy maławym gaźniku jak na 70cc bo 16mm. Mieszkam w terenie gdzie jest sporo gór więc w moim przypadku to manetka większość czasu w spodzie jest. Z dobrym wydechem moc jest dosyć spora, na pewno większa niz na 50cc seryjnej. Ale z tego co czytałem na forach to te cylindry to loteria.. jeden pojeździ sporo a drugi po 2 tys padnie. Mówiąc krótko: Ja jestem zadowolony z chiny 70.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 20:00 
*

Rejestracja: 14 mar 2015, 15:16
Posty: 8
Pojazd: Kingway Euroboy
Sądzę,że seryjny gaźnik podoła 70ccm, co do wydechu to kingway pomyślał i zamontował w miarę ok, taki "sportowy"...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 20:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
ten taki sportowy chiński jak go zmienisz na dobry sportowy to zobaczysz różnice na tym samym cylku




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 21:06 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Dokładnie, sam miałem no name "sportowy", po zmianie na yasuni róznica ogromna, mocy znacznie więcej




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2015, 22:07 
*

Rejestracja: 14 mar 2015, 15:16
Posty: 8
Pojazd: Kingway Euroboy
wydaje mi się ,że w markowych tłumikach jest lepsze rozwiązanie powrotu mieszanki do cylindra, może jakiś zawirowywacz czy kształt dyfuzora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy