Dzisiaj jest 09 kwie 2025, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2014, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2012, 22:27
Posty: 81
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Pojazd: EvoFox
Witam . Przed wczoraj zmieniłem cylinder w moim chinolku, zmieniłem nowy 90ccm na stary mniejszy. Zlozylem go napewno dobrze poniewaz to nie moj pierwszy raz wiem ze to co zrobilem jest okay. Uszczelki cyllindra sa nowe. Skuter po wymianie cylka nie chcial mi odpalic, no ale w koncu dalem rade. potem na spokojnie nim jezdzilem dawalem mu odpoczac co jakis czas, i po 30km jazdy zaczal wydawac dziwny halas..... tak jakby dzwiek czegos elektrycznego tj. podczas spawania migomat ;/ zaczal tracic moc i zaczelo spod niego kopcic jak woolno jechalem to widzialem a nie mialem gdzie sie zatrzymac ... ( akurat na obwodnicy bylem .... ) wkoncu zgasl ... no i musiałem 4km pchac ... potem sprobowalem go odpalic, dalem rade ale byl straasznie slaby i nie chcial zejść z obrotów, jak go zgasilem to juz nie moglem odpalic. Dzis zajzalem czy lapie gdzies lewe powietrze ale wszystko jest okay, zajrzałem pod pokrywe zaworow ale wszystko w porząsiu, stan oleju tez okay, paliwo dochodzi do gaznika a mam pelny bak. Odpalam kopką jakby co ;) Zipp 4t steed. Prosze Was o pomoc !!!!




_________________

http://highendf15.wordpress.com/

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20462120


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lut 2014, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 17:04
Posty: 110
Pojazd:
Jaką masz głowice ? Ja bym sprawdził jak wygląda komora spalania i zawory.
To raczej nie gaznik, bo przez gaznik nie moze być odgłosów, elektryka też raczej nie bo iskra zapewno jest cały czas.
Ja sprawdziłbym głowicę. Jeśli założyłeś od 50 to odrazu wymiana na taką od 90




_________________

Obrazek




Zapraszam na mój fanpage o motoryzacji :)
https://www.facebook.com/motoryzacyjnememy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2014, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2012, 22:27
Posty: 81
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Pojazd: EvoFox
zle zrozumiales... ja zmienilem 90 na 65 ( jakos tak czy 70 bo to byl stary cylinder) ponieważ nie wyplacalem sie za pekajace pokrywy i zezerwane zeby startera noznego... na 90ccm za duzy opor byl. Nie wiem co dalej ale glowica jest od 50 , jak wczoraj zlozylem to wszystko super wygladalo ladnie wyczyscilem i zlozylem...nie wiem czy zdejmowac bo wtedy chyba musze wymienić uszczelke tą blaszaną. Jak narazie to rowerem popylam hyhy xd




_________________

http://highendf15.wordpress.com/

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20462120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2014, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 17:04
Posty: 110
Pojazd:
Uszczelka jesli nie uszkodzona to mozesz zalozyc, raczejk nic z nia nie jest.
Tak na logike to tylko to mi przychodzi do głowy.
No chyba że cewka, ale to takie mało możliwe. Ja sam mam problem ze skuterem, że po przejechaniu 30 km dławi sie i zwalnia aż w koncu staje. Strzelam że u mnie jest cos z glowica albo cylkiem, jednakże wymienilem cewke, swiece i wyczyscilem gaznik. Czy to coś dało to nie wiem, bo jeszcze nie odpalałem




_________________

Obrazek




Zapraszam na mój fanpage o motoryzacji :)
https://www.facebook.com/motoryzacyjnememy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2014, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2012, 22:27
Posty: 81
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Pojazd: EvoFox
Aktualizuje sytuacje : Otóż po zlozeniu wszystkiego odpalilem go i przejechalem jak juz mowilem 30km i cos sie stalo... kopcil z cylindra nie wiem gdzie bo oslony plastikowe sa. Odpalac odpala ale za dwusetnym kopnieciu. Jak go odpale to jest mocno zamulony i kupci z glowicy najprawdopodobniej. Jak juz go zgasze to go ciezko odpalic ... podkreslam ze za kazdym kopnieciem pary razy pyrknie dopiero jak manetka jest na full to odpali. Silnik klekocze delikatnie stwierdzam ze to zawory bo nie mam szczelinomierza ... ja mysle ze uszczelka od zaworu wydechowego sie wyrobila... ale tak nagle ???? Pomocy !

-- 28 lut 2014, o 17:06 --

A co do Twojego skutera to mysle ze juz cisnienia nie ma dobrego czyli pierscienie... bo jak silnik jest zimny to metal jest skurczony i sprezenie jest, natomiast jak sie rozgrzewa to je traci bo cieplo powoduje rozkurczenie metalu i nie jest w stanie zaciagnac paliwa no i dostaje poteznego "muła" i w koncu staje. Jezeli ktos sie nie zgadza to poprosze poprawic bo sam bym chcial sie nauczyc ... ja tylko mysle locznie ;)




_________________

http://highendf15.wordpress.com/

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20462120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2014, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 17:04
Posty: 110
Pojazd:
Odpal i odkrec bagnet od oleju. Jak coś się zacznie dziać to może jakiś zawor wypalony albo pierścionki do wymiany




_________________

Obrazek




Zapraszam na mój fanpage o motoryzacji :)
https://www.facebook.com/motoryzacyjnememy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2014, 23:58 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wszystkie fakty wskazują na to ,że kompresja jest nieciekawa. Prawdopodobnie może być to spowodowane ze strony głowicy. Należy zaznaczyć ,że w tego typu silniku jest to kluczowy element. Trzeba ocenić stan gniazd i samych zaworów ,wyregulować zawory.

kevin pisze:
mysle ze uszczelka od zaworu wydechowego sie wyrobila


Nie ma czegoś takiego. Co najwyżej mógł ulec uszkodzeniu uszczelniacz zaworowy ( w tedy mamy do czynienia ze spalaniem oleju ) ,lub może się tak zdarzyć ,że przy większym przebiegu wypali się gniazdo , zawór wydechowy ,bądź obie rzeczy naraz. Wówczas jeśli jest to możliwe kupujemy nowy zawór ,docieramy go z gniazdem i cieszymy się dobrze zrobioną regeneracją.

Warto też sprawdzić ustawienie rozrządu. Czy po zmianie głowicy łańcuszek był odpowiednio mocno naciągnięty ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy