Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 14:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lut 2009, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
Witam ! Dziś koło godz 13 chciałem zobaczyc co jest z moim skuterem, sciągam pokrywe przekładni a tu widzę cos takiego

Obrazek
Obrazek

ok nieważne przechodzę do wariatora (mój skuter przy prędkości 30 km/h jak dałem mu full gaz były tylko wysokie obroty, zadnego przyśpieszenia myslałem ze to wina paska jednak był o w stanie db.

Obrazek
Obrazek

Ściągam wariator, pierwsze co zobaczyłem to wentylator w stanie ... sami widzicie

Obrazek
Obrazek

chce sciągnać wariator, jednak nie mogę blokuje mi pewnien tryb poniżej

Obrazek
Obrazek

ciągne wariator z całej siły, chce aby wyszedł, nie da rady poniżej krótki filmik z moja akcja sciagania wariatora

http://www.wrzuta.pl/film/cp1OBgW2H3/film0001

Bardzo prosze o porade, robiłem juz chyba wszystko i ten wariator nadal tam siedzi, nawet ta tulejke smarem posmarowałem i nic ...

PS. Dziękuje za przeczytanie tak długiego materiału, POZDRAWIAM MICHAL3202


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Niema innej rady jak ciągnąć... Spróbuj wyciągnąć wpierw tulejkę, a później dopiero wariator.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
Wario ma pewnie z tyłu taki talerz przykręcony na śrubki do waria i pewnie żeby zdjąć wario najpierw musisz zdjąć tulejkę.




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:33 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tulejkę najlepiej wyciągnąć ściągaczem trójramiennym do łożysk ( może pożyczy Ci znajomy mechanik samochodowy) a jak nie, to jeżeli jest to tulejka blokady, to szlifierka kątowa i natnij z dwóch stron a sama odpadnie :grin:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
wario nie ma tależa przykręconego aha noi tależ nie siedzi juz na tulejce, raczej spadł a musze go wyjac bo wypadły mi rolki przy sciaganiu a tulejki nie da sie zdiac bo jest taka zębatka na wale i go trzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Teoretycznie musi zejść, miałem podobnie, te frezy na wale jakby się zapiekły z tulejką, WD40 i jechane. Po jakimś czasie i siłowaniu się zszedł. ...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
widziałeś jasiu filmik ? tzn ta tuleja jak by na koncu byla wieksza i wario sie blokuje(w tulei) przy koncu jak ma schodzic. Gdzie kupiłeś WD40 ? noi co posmarowałes tuleje czy wał tym wd40 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:30 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To co nazywasz trybem,to wieloklin na który zazębia się wentylator i jest on integralną częścią wału.Zejść ma tylko tulejka.Wieloklina nie ruszaj i obchodź się jego zębami ostrożnie bo do listy strat dopiszesz wał :sad:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
wlasnie zdałem sobie sprawe bo przed chwilka znowu probowałem i bylo to samo co na tym filmiku wiec prosze o porady ja juz nie mam słów ... tyle starań i nic a wału nie chce zepsuc, chodzi mi tylko zeby sciagnac wario, bo jak bym ciagnał na chama to nie wiem czy by przeszło ale na bank uszkodził by sie wieloklin. PROSZE O POMOC !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tulejka jest na 100% takiej średnicy że przechodzi przez wieloklin.Pytanie z jakiego materiału jest zrobiona,tzn czy ściąganie na chama ie zarysuje wału.Spróbuj dopasować coś czym delikatnie ruszysz ja na wale w stronę przeciwna niż się ją ściąga.Po takim rozruszaniu będzie łatwiej.Tylko jej nie zaklep na wale :!:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 18:03 
*

Rejestracja: 20 sty 2008, 13:07
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
WD 40 spryskaj wieloklin pod tulejką napewno się zapiekła!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 18:34 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czy szukałeś ściągacza do łożysk ? Jak nic nie wymyślisz to nadal moja propozycja czyli szlifierka kątowa tylko delikatnie z dwóch stron natnij nie do końca , tak , żebyś nie uszkodził wału !!! Potem delikatnie młotek i bez problemu :cool:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
adames pisze:
Czy szukałeś ściągacza do łożysk ? Jak nic nie wymyślisz to nadal moja propozycja czyli szlifierka kątowa tylko delikatnie z dwóch stron natnij nie do końca , tak , żebyś nie uszkodził wału !!! Potem delikatnie młotek i bez problemu :cool:


ale jak bym tak zrobił zepsuje tą tulejke. KOLEDZY mówicie zebym kupił WD40 spryskał nim wieloklin i sciąganął wariator z tulejka ? Ok zrobie tak ide w pon. do sklepu i kupuje. a nie uszkodzi sie przy tym sciaganiu wał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 14:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
michal3202 pisze:
a nie uszkodzi sie przy tym sciaganiu wał ?
Jak pisałem - miałem tak samo, zdjąłem po WD40, trochę siłowania było, potem proponuję cienkim śrubokrętem "poprawić" frezy... Musisz je tak jakby przejechać i usunąć ten nadmiar materiału, potem żeby spr. czy jest ok weź tą "gwiazdkę", która trzyma wentilvar i nią sprawdź czy frezy są ok jeżdżąc po wale... To działa :wink:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 15:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Boisz się o ewentualnie zniszczoną tulejkę? jeżeli jet to blokada wariatora to i tak ją usuniesz a jak nie to kupisz nową lub każdy tokarz wytoczy Ci za 10 zł. Przy uszkodzonym wieloklinie będzie ciebie czekała wymiana wału, ale decyzja należy do Ciebie, którą "bramkę" wybierasz? :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
wiec ta cała tulejka to blokada wariatora ? Ps. ktora opcje wy byscie wybrali ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 15:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
michal3202 pisze:
wiec ta cała tulejka to blokada wariatora ? Ps. ktora opcje wy byscie wybrali ?
Nie! Ja bym nadal próbował ściągać, a nie ciąć...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
a ja mam blokade na tym wariatorze czy nie ? bo w koncu nie wiem ... jak tak to zaznaczcie na czerwono co jest blokada wariatora (na fotce ktore sa u gory jak tworzylem temat)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 20:05 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
http://www.youtube.com/watch?v=tgxC4d-U ... re=related




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy