Dzisiaj jest 14 lis 2024, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:47 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Witam. Mam problem z poprawnym wyregulwaniem gaźnika, przypuszczam ze to on jest sprawcą zamieszania.
Mianowicie odpalam skuter jade jest wszystko okej wkreca sie na obroty dobrze itd. Po kilku minutach jazdy juz gdy silnik jest ciepły występuje problem przy gwałtownym dodaniu gazu skuter chce gasnąć, nalezy wyczuc obroty potrzymac na nich chwile i dopiero stopniowo dodawac az przejdzie przez tą "bariere" wtedy zaczyna momentalnie wkrecac sie na obroty tak jak powinien.
Jest też taki myk ze gdy stane na kilka sekund (10) to normalnie wejdzie na obroty.

Set:
China 70
Wm motor 21mm, dysza 100
Filtr stożek gąbka

Dodam że z regulacja pływaka juz sie bawiłem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lut 2015, 2:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jaki docisk masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 7:21 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Nie , to nie o to chodzi (malossi żółta). Załozyłem dysze 105 i jest niewiele lepiej. Chodzi o to że w obrotach ciut powyżej wolnych czegos mu brakuje ma takie wahania, ale wystarczy stanąć na kilka sek i mozna dawać w opór bez jakiego kolwiek zadlawienia. Na początku myślałem ze to brak paliwa w komorze plywakowej lecz czasami sie tylko delikatnie zdławi i momentalnie wejdzie na wysokie obroty bez wiekszych problemów. Nie wiem czy to pomoże coś w sprawie ale zazwyczaj ten problem występuje podczas jazdy pod wzniesienie, tak znikąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Sprawdz kranik paliwa.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 10:12 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Kranik w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Dyszę daj w okolicy 92 i ustaw iglicę na środku + regulacja. Dla chinola dysza ponad 100, to przesada.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 17:35 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Dysze dałem 95, iglica na 2 ząbek od góry ( jest 5 ustawien). Doszczelniłem stożek bo jest on rozkladalny na czesci i w miejscu skladania mial luke , wyciołem okrag z starego filtra powietrza i zauwazalnie szczelniej jest bo dysza 95 w zupełnosci wystarcza a nawet moze jest za duza. Problem chyba rozwiązany choć dam znać gdy troche wiecej pojeżdze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 21:15 
*

Rejestracja: 17 gru 2014, 7:37
Posty: 82
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Keeway Matrix
Cylek chińskie ? jeżeli tak to pewnie tłok puchnie :) :lol: :D "!!"




_________________

Setup:
- Cylinder Airsal T6 Racing 70
-Wydech Ninja street
-Wariator seriq
-Gaźnik 21mm
-Sprzegło Hebo R
-Spręzyna centralna czerwona hebo
-Wał top racing evo NG
-Łożyska SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 22:50 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Tak chiński. Nie żeby coś ale jeśli jest taka twoja diagnoza to pozdro. Problem "był" następujacy czasami złapał muła i momentalnie wchodził na obroty. I to ma być puchący tłok??
To co spuchł na chwilkę sobie bo miał takie upodobanie i nagle sie zmniejszył do nominalnych rozmiarów.
Problem już rozwiązany, wstępna regulacja na dyszy 95 (iglica na 3ząbku od góry) rozwiązała problem.
Przypuszczam że nigdy nie spuchł ci tłok ztąd takie pochopne wnioski, gdyby puchł jest to nagłe zatrzymanie silnika, często na amen ale nie zawsze. Na poprzedniej chinie 70 spuchł mi 6 razy zanim odmówił współpracy powodem był zbyt mały gaźnik 12mm i seryjna pucha, teraz na gaźniki 21mm i stożku nie nagrzewa się w połowie tak jak wcześniej.
Mankamentem całego zamieszania był chiński gaźnik 21mm który musiałem przywołać do porządku, nowy był nie do używania:
-zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej
-zła śrubka od regulacji, dorobiłem nową
-zbyt wąski przepływ cycka na który zakłada się wężyk paliwowy
-zbyt wąski przepływ otworu napełniania komory pływakowej
-ślepy jeden otwór, ten który prowadzi do słupka dyszy głównej

Ogólnie to męczyłem sie z tym gaźnikiem kilka dni, rozbierany miliony razy i krok po kroku poprawiany. Gdy doszła paczka, po założeniu nie można było na milimetr otworzyć przepustnicy bo gasł, pracował tylko na wolnych obrotach, absplutnie żadna regulacja dyszami, śrubką, iglicą do niego nie przemawiała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy