Dzisiaj jest 07 mar 2025, 2:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 21:10
Posty: 105
Pojazd:
tak mam serie a teraz wszystkie blokady zdejmuje i planuje kupić nowy tłumik więc chyba trzeba większą :)




_________________

Victoria Concordia Crescit !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:56
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
trzeba nie trzeba poprostu będziesz musial więcej manetke przekręcić zeby uzyskać ten efekt co na większej dyszy :)




_________________

AdrianXD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 21:10
Posty: 105
Pojazd:
"Dysza główna w gaźniku - ta blokada z kolei ogranicza ilość dozowanej mieszanki do cylindra zmniejszając moc silnika i prędkość maksymalną. Zmiana dyszy głównej wiąże się zawsze z ingerencją w układ paliwowy silnika, co prowadzi do przeróbek w filtrze powietrza oraz w konsekwencji do regulacji gaźnika."


ja kupiłem sobie 65 a miałem 60 orginalną.


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 20:13 przez Kanonier95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy