Cześć,
Wiem, że dużo ale proszę o przeczytanie i o pomoc.
mam wielki problem miałem regulowany gaźnik i napęd w neosie, było super do czasu już po 100km zaczął łapać w 2 osoby muła przy 45kmh ale był on minimalny i cały czas narastał wraz z przejechanymi km.
Teraz po 1500km był on już odczuwalny nawet w 1 osobę a w 2 to nie przekraczał 55kmh.
Wymieniłem więc rolki po regulacji były 4,5g wiec takie wsadziłem, wymieniłem pasek bo stary był zjechany, wymieniłem centralkę na twardą stage6 (była medium), po tych wymianach troche sie poprawilo ale nadal jest źle, podciągnąłem teraz sprężynki sprzęgła i sie jeszcze troche pogorszyło.
Dodam jeszcze, że po 60kmh nagle się wkręca i idzie jak rakieta aż do 95kmh, wtedy idealnie reaguje na gaz itd. podczas muła rozpędza się gorzej niż 50cm3 a jest to 70cm3, i prawie wogole nie reaguje na gaz.
Setup: Cylinder z głowicą: Motoforce 70cm3 Wał: Motoforce Racing Wariator: Malossi Multivar Pasek: Malossi X-Special Sprzęgło: Tec evo racing Dzwon: tec cnc Gaźnik: Dellorto 17,5 PHVA
Z góry dzięki.
EDIT:
Jeszcze jedno między wariatorem a przeciw talerzem jest podkładka po regulacji mam wstawioną taką cienką czy po zmianie paska trzeba ją zmieniać na grubszą?
|