Dzisiaj jest 15 lis 2024, 6:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2014, 18:48 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Cześć,

Wiem, że dużo ale proszę o przeczytanie i o pomoc.


mam wielki problem miałem regulowany gaźnik i napęd w neosie, było super do czasu już po 100km zaczął łapać w 2 osoby muła przy 45kmh ale był on minimalny i cały czas narastał wraz z przejechanymi km.

Teraz po 1500km był on już odczuwalny nawet w 1 osobę a w 2 to nie przekraczał 55kmh.

Wymieniłem więc rolki po regulacji były 4,5g wiec takie wsadziłem, wymieniłem pasek bo stary był zjechany, wymieniłem centralkę na twardą stage6 (była medium), po tych wymianach troche sie poprawilo ale nadal jest źle, podciągnąłem teraz sprężynki sprzęgła i sie jeszcze troche pogorszyło.

Dodam jeszcze, że po 60kmh nagle się wkręca i idzie jak rakieta aż do 95kmh, wtedy idealnie reaguje na gaz itd. podczas muła rozpędza się gorzej niż 50cm3 a jest to 70cm3, i prawie wogole nie reaguje na gaz.


Setup:
Cylinder z głowicą: Motoforce 70cm3
Wał: Motoforce Racing
Wariator: Malossi Multivar
Pasek: Malossi X-Special
Sprzęgło: Tec evo racing
Dzwon: tec cnc
Gaźnik: Dellorto 17,5 PHVA

Z góry dzięki.


EDIT:

Jeszcze jedno między wariatorem a przeciw talerzem jest podkładka po regulacji mam wstawioną taką cienką czy po zmianie paska trzeba ją zmieniać na grubszą?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2014, 2:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Musisz koniecznie zmienić wydech na np S6 Pro Replica/Yasuni R/Arrow Extreme, bo seryjny czyli taki jak Ty masz strasznie dławi Ci cylka. Gaźnik też wypadało by zmienić bo 17,5mm to do 70 za mało. Jak już kupisz wysokoobrotowy wydech czyli któryś z tych które podałem to wsadź rolki 4,5g, docisk medium i na sprzęgło hardy i będzie git.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 17:42 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Właśnie zapomniałem dodać, ze mam już sportowy wydech Tecnigas RS II. On mi właśnie śmigał bardzo dobre na tym gaźniku, na docisku średnim i na średnich sprężynkach, ale potem zaczęło się coś pieprzyć.


EDIT:
Czy może to być wina oleju bądź świecy?

Bo czasami jak zwalniałem to tłumi stzrelał pare razy, a olej leje castrol 2t racing do zbiorniczka i 10ml na kazdy litr do baku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy