Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2018, 19:42 
*

Rejestracja: 05 lut 2018, 19:21
Posty: 2
Pojazd: Gilera Dna 50
Licznik jest sprawny i wszystko działa poprawnie prócz szalejącej wskazówki obrotów. Gdy jadę potrafi łapać normalne 9k-10k ale jak puszczę manetkę to opada do 0 natychmiast. Czasem zamiast kręcić się w prawo przy operowaniu manetką wskazówka idzie w lewo poniżej 0-1 ale to na początku, czyli zaraz po starcie. Później się stabilizuje ale opada. Podejrzewam, że muszę sprawdzić kabel od licznika ale nie mam pojęcia, który to. w/g serwisówki wejście wtyczki dla RPM to numer 1 ale czy to ten kabel za to odpowiada? Chyba, że ktoś ma inny pomysł. Ogólnie nie mam problemów z elektryką w mojej dna bo po zakupie robiłem kable. Ale po wymianie licznika na sprawny ujawnił się ten problem i chciał bym go naprawić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lut 2018, 22:37 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
posprawdzaj łączenia kabla
2. w wielu modelach skuterów do prawidłowego działania wymagana jest świeca lub fajka z opornikiem , nie ma znaczenia w czym aby tylko był , jak nie ma to można trwale uszkodzić obrotomierz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2018, 19:20 
*

Rejestracja: 05 lut 2018, 19:21
Posty: 2
Pojazd: Gilera Dna 50
Pamiętaj, że w dna jest elektryczny licznik. Używam BR9EIX czyli z rezystorem ale sprawdzę na zwykłej br9es może będzie różnica. Mój problem polega na tym, że nie wiem, który kabel jest od obrotów aby go sprawdzić. Czy to ten od impulsatora koło magneta od alternatora, czy od modułu cdi. No chyba, że jakiś leci do regulatora od licznika ale chyba nie. Wolał bym nie kroczyć po ciemku zanim się nim zajmę dlatego pytam bo może ktoś coś wie :) i mi podpowie to sobie sprawdzę. Czytałem, że po usunięciu czujnika poziomu oleju mogą się dziać cuda z elektryką więc zdemontowałem mostek w kostce i zamontowałem czujnik oleju, który i tak nie działa. Tak czy inaczej nic to nie zmieniło więc wróciłem do starego rozwiązania. W sumie co odpowiada za wysyłanie impulsów obrotów w dna do licznika, ogólnie w gilerach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy