Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2014, 19:59 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Witam
Czy ktos mogl by sie wypowiedziec dokladnie jaki najlepiej cylinder 70 pod wario malossi multivar i 17.5 dellorto zeby to dobrze chodzilo i sluzylo oczywiscie w roxie .Mam Propozycje stage6 sport pro 70 mk2 ale nie za dobre opinie o nich slyszalem , myslalem o malossi sport 70 i o motorforce racing 70 ze tez ladnie smigają ale nie moge sie zdecydowac . Pomogl by mi ktos w wyborze albo zaproponowal jakis inny cylek z tej klasy.Głownie chodzi mi o wytrzymalosc i moc :) Zalezy mi na czasie !!!. Z gory dzieki :) .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lis 2014, 22:19 
*

Rejestracja: 17 wrz 2014, 19:40
Posty: 75
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: yamaha aerox '05
też posłucham wypowiedzi :) bo mysle nad tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 23:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Każdy cylinder jest inny.
Cylindry klasy sport 70cc (malossi sport 70, polini sport 70, streetrace) są dobre do jazdy na codzień, klasy midrace (np airsal t6 70cc, italkit alu, polini for race, motoforce racing) średnio nadają się na codzień, ponieważ więcej palą i nie mają takiej żywotności jak te klasy sport
a cylindry racing i wyżej to już wiadomo ;)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 7:30 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Dzięki wielkie Przemek ktoś jeszcze się wypowie? A ten polini sport jak z osiagami bo powiem szczerze juz miałem brać malossiego ale sprzedawca zaproponowal mi mk2 sport pro i powiedziałem ze wole się zastanowić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 17:54 
*

Rejestracja: 22 paź 2014, 19:30
Posty: 15
Pojazd: Yamaha Aerox
Malossi sport 70 to jeden z najlepszych wyborów, + 17,5 + Yasuni bo Malossi lubią te wydech i będzie pogrom




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 18:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Polini bardzo trwałe są, chyba nie ma osób którym by nawalił, w przeciwienstwie do innych gdzie co chwile sie cos slyszy o awarii




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 20 lis 2014, 21:19 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 21:41 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Czyli wybierać między polini sport 70 a molossi duża różnica między nimi moc jakość i trwałość?

-- 20 lis 2014, 22:40 --

Bo moge wymienić gazior z 17,5 na 21 dellorto pod 70 21 lepszy będzie?

-- 20 lis 2014, 22:41 --

Bo moge wymienić gazior z 17,5 na 21 dellorto pod 70 21 lepszy będzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 22:58 
*

Rejestracja: 17 wrz 2014, 19:40
Posty: 75
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: yamaha aerox '05
pod te cylki oczywiście, ja bym pomyślał nad PWK 21mm i jest rakieta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 7:48 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
No okok dzięki wielkie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2014, 21:20 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
-ogolnie to streetrac najmocniejszy i dobry [ale nie debiloodporny] dobry duł wysoko kreci i dobry v max z gaźnikiem 21potrafi z gazu na koło rwać przy dobrej regulacji
-malossi dobre wykonaie dobra żywotność moca mozna sie zadowolić ale ma gorszy duł od streetra i nie wykreci tyle obrotów co street ale jak chesz wmiare przyzwoite przyspieszenie i v max cos ok 100 to bierz
- polini nadroszszy najwytrzymalszy ale i najsłabszy z tej trójcy [chcesz podniesc moc imiec mega wytrzymałosc jak na seri biez poliniego ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 21:26 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Spoko dzieki biorę malosia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 13:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie słuchaj tych znawców co nie wiedza nic o cylindrach. Streetrace to gówno z powodu zbyt małego luzu montażowego, powinno być minimum 0,05-0,06 a jest 0,03-0,04 przez co szybko sie zacierają. Malossi tez ostatnio sie pogorszyło, juz nie są to tak wytrzymale cylki, jakość wykonania bardzo spadla. Polini najsłabszy w klasie. I teraz tak, polecam Ci DR Evo lub Top Performances Trophy. Najlepsze cylindry w klasie, najmocniejsze i najlepiej wykonane. Ciężko je zajechać. I do tego gaźnik minimum 19mm, ale zalecam 21mm. Na 21mm będzie minimalnie większe spalanie, ale osiągi lepsze i lepsze chłodzenie cylindra. I wiadomo musisz tez wymienić wydech i sprawdź wal czy nie masz luzów.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 15:02 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no co ty pierdo**sz fakt faktem stret moze ma mały luz ale mowie nie debilo odporny jak sie dba o temperature to sie nic nie zatrze a moc ma duza jak na sporta powiem ze nawet podchodzi pod mid race bo kreci bardzo wysoko

jak sie pali gume stuntuje godzinami mały gaznik i temperatura skacze wysokoa to pozniej kraza plotki ze strett sie zaciera ze to gowno nie warte pieniedzy [jak kto doba tak ma]
chociaz nie powiem dr evo jest ciekawa propozycja cenia podobna moc ma chociaz nie wiem ktory mocniejszy[ na strecie da sie bez portow osiagnac 10 a nawet ponad na koło] dr evo ma dobre tłoki i wykonanie cena tak samo wiec sa sobie konkurencyjne [bardziej debiloodporne] wiekszy luz i troche lepsze tloki

ale to juz zalezy od uzytkownika zalezy co chce wymagac od cylindra [ale nadal bede przy strecie bo ma mocny duł gore zawsze ciagnie ładnie i kreci wysokie jak sie dobrze wszytko zgra mozna na nim bezproblemowo wyciagac po 120 licznikowe a jak na sporta to dobre winiki patrzac na malosi czy poliniego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 15:59 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Patola nie słuchaj tych cepów, zgodzę się tylko z "Komorem" najlepsze cylindry w tej klasie, Dr Evo Katoodporny cylek nie do zajechania, i ten top trophy, ale i tak bym brał dr evo sam zakładam za nowy sezon ;) . Komor nie kłóć się oni wiedzą lepiej -.- :p




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 23:55 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Już po fakcie bo kupilem malossi sport :D

-- 06 gru 2014, 0:55 --

Mam gaźnik 17,5 dellorto ale mogę się zamieć z kolegą na 21 dellorto pod stunt do tego cylka który lepszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 23:59 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
21 bo mniejsza temperatura a w roxie szybko sie grzeje przy stuncie + dojdzie ci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2014, 4:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mucia98 pisze:
Patola nie słuchaj tych cepów, zgodzę się tylko z "Komorem" najlepsze cylindry w tej klasie, Dr Evo Katoodporny cylek nie do zajechania, i ten top trophy, ale i tak bym brał dr evo sam zakładam za nowy sezon ;) . Komor nie kłóć się oni wiedzą lepiej -.- :p

Masz racje, to są "szpece" wiejskie co pojecia o częściach nie maja i wiedza tyle co wyczytaja w opisie na sklepie :)
Gaziorek oczywiście ze 21mm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2014, 12:01 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
A wydech jak mam next r to wystarczy do stuntu i żeby wiadomo też jakoś smigal ładnie czy kupić coś innego bo mogę yaska Z mieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 9:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zostaw Next-R do stuntu :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 14:55 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
na kazdym wydechu polata nawet wysoko obrotowym wiec wiesz w zaleznosci jaki cylek wzioles popatrz na wykresy cylka i wydechu i zeby mialy najwieksza moc w podobnych obrotach. regulujesz by ciagnoł ciagle na tych obrotach i masz pocisk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy