Dzisiaj jest 18 lis 2024, 9:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2013, 18:26 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Siema , mam do was pytanie.
Ostatnio jechałem i skuter zaczął zwalniać zero mocy i wgl.
Podejrzewam , że pierścienie poszły kompresji nie ma.
A , że od dłuższego czasu planuję 70cc sport to i się spytam tu co na ten temat sądzicie.
Planuję kupić 70cc sport , przy którym wystarczał by gaźnik 17,5mm
I cena by nie przekraczała 500zł
Myślałem na Dr Evo 70cc lub Malossi Sport 70cc
Wy przedstawcie swoje propozycje cylindrów , argumenty za i przeciw ;)
Z góry dzięki :ups:




_________________

KONTO AWARYJNE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
jeśli tak wybrałbym malossi sport 70 jak wiadomo znana firma osiągi dobre po odpowiedniej regulacji i więcej ludzi się na niego decyduje niż na dr evo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Ja bym brał Malossiego Sporta :D Aczkolwiek można by jeszcze Streetrace, również klasa Sport.




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Malossi Sport 70cc :) coś pięknego :) Własnie docieram ;P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
malossi sport




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 21:14 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
bierz malossi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
DR Evo ma nieco lepszy tłok - ASSO. DR Evo lepiej współgra z wydechami niższej klasy ze względu na swoją obrotowość - ok. 8600 obrotów - maksymalna moc tego cylindra. Wydaje mi się że jeżeli zależy Ci na mocy i nie masz w planie portingu, lepszym wyborem będzie Malossi Sport, jeżeli jednak planowałbyś zrobienie portingu lub stawiasz na żywotność radzę kupić DR Evo.




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 23:43 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Dr evo na 100% malossi nie ma takiej mocy Pixa, nieco lepsze? ma najlepsze tłoki jakie mogą być wkładane




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
naziol pisze:
Dr evo na 100% malossi nie ma takiej mocy Pixa, nieco lepsze? ma najlepsze tłoki jakie mogą być wkładane


Sam mam tłok z DR EVO. ASSO to świetne tłoki, no i faktycznie, w klasie sport, tłok dołączony do zestawu DR EVO jest bezkonkurencyjny.




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy