Dzisiaj jest 28 lut 2025, 11:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Zamiast Supersporta może to:

http://allegro.pl/zawieszenie-hr-gwinto ... 87126.html

Orientujesz się może jakie zakresy regulacji one mają?

Chciałbym, aby usiadło ok 40mm względem serii, może trochę więcej.



EDIT: Rozmawiałem z tymi kolesiami.

Supersport do wzięcia za 730 z wysyłką a H&R za 850.

Oba wyjęte z Golfa, więc do A3 8P bedą pasować?


Ostatnio zmieniony 09 lut 2013, 15:22 przez HenieQ, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, bierz H&R, lepszy niż Supersport. Zakres myślę, że standardowo, jakieś 35-70mm.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Z Gofra V do 8P podpasi nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, Tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Oki, zabieram H&R, będzie grubo ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, max w dół, a nie jakieś -40.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Zobaczymy.

W sumie jak będzie ten gwint to wypadałoby zostawić to 19"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 19:05 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
HenieQ, hoho, widzę, że od razu z grubej rury :D Nieźle :D
Też planuję gwint, jak nadejdą "lepsze czasy" dla mojego portfela :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
A miało się skończyć na kicie Eibacha -30... :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2012, 13:00
Posty: 153
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Co myślicie o nissanie 200sx s13?? Ma go ktoś z was?? Jak z częściami?? Awaryjny??
Może inny samochód tego typu.




_________________

W uszach świst, W oczach mgła, A na liczniku 22.


Ostatnio zmieniony 09 lut 2013, 21:12 przez NeosLbn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 9:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
NeosLbn, jeżeli liczysz na kupno 200sx za mniej niż 10tyś czyli "tanie okazje" to szykuj gruby hajs na naprawy a na pewno panewki będą już stukać bo to typowe dla 200sx poniżej 10tyś zł :twisted:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Panowie potrzebuje opinii nt. Bmw e39. Uda sie kupić coś w miare sensownego tak do 12k ? Interesowałby mnie głównie diesel, najchetniej 2.0d 136km. Miał ktoś doczynienia z takim, jak to sobie radzi w tej budzie ? Ps. jeszcze chciałbym dowiedziec sie cos o 2.5tds 143km, bo słyszałem nie ciekawe opinie o tym silniku. Ew. jeśli już to który silnik dostepny w tym modelu najlepszy pod lpg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Pav_, najlepiej jest kupić R6 i ewentualnie zagazować :wink: dobra sekwencja i będzie śmigać bez problemów :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:07 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
2.0 136km za malo do tej budy..3.0 ciezko za ta kase bedzie wiec lepiej cos z podtlenkiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
http://allegro.pl/bmw-e39-tds-165km-352 ... 78542.html TZRfan, co myślisz o tej, czpinięta, niby od pasjonata itd..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Te diesle 2,5 nie miały czasem jakiś problemów?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
No wlasnie też słyszałem cos o tym, ale nie wiem co tam konkretnie sie działo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Generalnie TDSy są problematyczne (głównie głowice, pompy) no i standardowe rzeczy jak w dieslu turbo, sprzęgło itp... Ponadto jak w każdej BMW najlepiej sprawdzić wisko przed kupnem bo z tym są problemy, silniki są przegrzane czego skutkiem są popękane głowice i inne kwiatki... Co jak co ale e39 troszkę waży a chłodzenie w R6 jest bardzo ważne.
Ogólne w tej cenie cukierka e39 nie dostaniesz... Najlepiej poszukaj sobie czegoś w benzynie, ewentualnie z gazem SEKWENCYJNYM, nie kieruj się wyposażeniem tylko stanem ogólnym samochodu, w zasadzie każda benzyna jest odpowiednia do e39, nawet 2.0 R6 daje radę więc wybór silnika zależy od twojego stylu jazdy :P
EDIT:
Jeżeli chcesz dobre 2.5 w dieslu od BMW to po lifcie, silniki na common railu, 24 zawory w głowie, miałem ten silnik w omedze B FL i był tak samo pancerny jak i 3.0D ;) Jedyna wada tych silników to klapki kolektora ssącego i pękające kolekory, ale z klapkami można sobie poradzić jednego wieczora przy piwku w garażu :P . Poczytaj sobie o tym ;) A TDSa sobie odpuść ;)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 15:40 przez AviX, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:50 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Wydaje mi się że najrozsądniejszym wyborem przy e39 jest 528+lpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Dzięki Avix, dużo pomogleś. Czyli pozostaje poszukiwanie benzyny, może znajomy mi coś przytarga z Niemcowni :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy