Dzisiaj jest 16 lis 2024, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
seku145, żałuj :P




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 17:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
CSTR, Miałem wcześniej w passacie B5FL silnik 1.9 TDI AVF 130KM 310NM i wiem co to za silnik :D :D




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
seku145, ma potencję :D




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
seku145 pisze:
Miałem wcześniej w passacie B5FL silnik 1.9 TDI AVF 130KM 310NM i wiem co to za silnik :D :D
nie podważam jego dobrej konstrukcji , mocy i wad ale nie ma to jak zwykłe 90 km tdi. nie do zajechania :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
CSTR pisze:
seku145, ma potencję :D


Chyba potencjał, potencje to masz ty .. albo i nie :D




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Sendzia, pewnie i nie ma :mrgreen: Chociaż może i ma potencję jak zadymi na czarno aż świata nie widać przy depaniu :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 19:25 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
szefoo, całkowicie zmodernizowana została ta jednostka w 2008r. To praktycznie inny silnik i z układem Common Rail, a nie PD, czyli dużo mniej awaryjny oraz z większym potencjałem. Wszystkie 2.0TDI do 2008r. to szit. Chociaż podobno z początku produkcji były z ciut lepszego materiału, ale to tylko pierwsze serie i Golfach V,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 23:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
razor99 pisze:
Chociaż może i ma potencję jak zadymi na czarno aż świata nie widać przy depaniu :mrgreen:


Aj no musiałeś to powiedzieć ;]
Nie ma co ukrywać, silnik dobry pod względem wytrzymałościowym jak i pod względem osiągów.. Lać tylko dobre paliwo trzeba :wink:




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 0:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Jacek987 pisze:
pierwsze hamowanie to chyba było coś nie tak , bo wypluł tylko 102km :X


Pierwsze hamowanie, to hamowanie seryjnej jednostki ;P




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 1:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Dokładnie, nawet w info jest napisane, że Run 2 to seria :wink:.
Oj Jacuś :mrgreen: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Decyzja zapadła...
2.0TDI :mrgreen:
Na co zwrócić uwage przy zakupie A3'ki z tym silnikiem?
Za jakieś 2 tyogodnie wyjeżdzamy w poszukiwaniu owego samochodu do naszych zachodnich braci, więc co sprawdzić i w ogóle jakie rady?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, musi być po 2008r (na CR), najlepiej weź laptopa z kablem OBD, zainstalowanym VAGiem, zdiagnozuj go, jak poważnych błędów nie będzie, będzie trzymał parametry, można brać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 11:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
A co jeśli przed 08?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
HenieQ pisze:
A co jeśli przed 08?


To lipa :D




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, to będzie słabo, były wadliwe pompowtryskiwacze Siemensa, pękające głowice, zacierały się, ze względu na wycieranie się napędu pompy oleju. Dobre jeszcze mogły wychodzić pod koniec 2007, bo wtedy dopiero zaczęli zmieniać te 2.0 TDI (czyli zamiast pompowtryskiwaczy układ Common Rail).




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 13:00 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Idzie jakoś rozpoznać czy to przed czy po modernizacji?

EDIT:
To mamy nie lada wyczyn przed sobą znaleśc takie auto:
w skrzyni DSG, w skórze, bose no i 2.0 TDI / ew 2.0 FSI/TFSI.
Jak myślicie da rade coś wychaczyć do 9k euro?


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 13:12 przez HenieQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, z tego co kojarzę, to te na CR zwykle mają 4 literowe kody silnika (CBAB, CBBB, CAHA itd.) kod silnika masz na wlepce w bagażniku. Po prostu musi być na Common Railu.
HenieQ pisze:
Jak myślicie da rade coś wychaczyć do 9k euro?

Oj wątpię.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 13:22 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 14:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
JawoR pisze:
Pierwsze hamowanie, to hamowanie seryjnej jednostki ;P


Dzięki, bo bym nie zgadł.



Nie zrozumieliście mnie, chodzil mi o to o , że silnik 105km i wypluł tylko 102km , gdzie zazwyczaj seria wypluje ponad 105km ( zdarzało się 110km np. )




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jacek987, raz się zdarzy lepszy, raz gorszy :wink:. Gdyby było 90KM, to można by mówić, że coś było nie tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 15:54 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
panowie mam prośbę. Wyjaśnijcie mi dlaczego ludzie narzekają na Audi A6 2,5TDI
Chodzi mi głownie o tą słabszą wersje, bodajże 150km ale o 170 tez chętnie poczytam

Chodzi tylko o te wałeczki? Wytłumaczcie mi dokładnie co i jak i jakie mogą być koszta.




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy