Dzisiaj jest 01 mar 2025, 1:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2009, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2009, 20:16
Posty: 16
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Yo! A wiec tak mam aktualnie w mojej Rs z cylem 80 przelozenie 13-47. Wytarła mi sie przednia zebatka i tak sobie mysle ze mozna by zalozyc jakas inna w celu poprawienia osiagow. Na obecnym przelozeniu leci jakies 110 real z dobrym przyspieszeniem. I tu moje pytanie do was jak sie bedzie moto zachowywalo jak zaloze mniejsza albo wieksza zebatke przednia? Napiszcie mi co i jak bo to moje pierwsze moto z biegami i nie jestem za bardzo w temacie..... PozdR!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Jeśli założysz mniejszą będzie miał większego buta, ale prędkość maxymalna się zmniejszy i na odwrót w przypadku większej zębatki. Oczywiście mówie tu o zębatce przedniej, w przypadku zębatki z tyłu jest odwrotnie czyli większa zębatka da Ci większego buta i zmniejszy V-Max




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2009, 20:16
Posty: 16
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
A jesli zaloze 14z zamiast 13 to o ile mniej wiecej wzrosnie v-max i czy bardzo odczuje roznice w przyspieszeniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 21:21 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 17:42
Posty: 16
Lokalizacja: BRZEG DOLNY
Pojazd:
Z tego co słyszałem i czytałem każdy ząb+ =ok 5km/h więcej jak masz tak cylek 80ccm to masz tam pewnie więcej niż 10 koni więc raczej nie odczujesz różnicy w przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 7:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Wiem na pewno że przy bardzo mocnym cylu i zmianie zębatki z 48(albo 46 nie pamiętam) na 52 różnica w przyspieszeniu bardzo duża, a prędkości maksymalnej i tak się nie rozwijało więc nawet nie wiem ile leci :P w każdym bądź razie, szafe zamyka szybciej niż wcześniej a V-Max jest wystarczający bo nie osiągany jak na razie :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 19:24 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 17:42
Posty: 16
Lokalizacja: BRZEG DOLNY
Pojazd:
A jednak mam peugeota xp6 zmieniłem przednią zębatkę z 12 zebów na 15 zrobiło mi się z v-max 75 na 90 czyli tak jak napisałem każdy ząb ok 5km/h więcej i też nie czuje różnicy w przyspieszeniu :D




_________________

MOTORYNKA>MOTOBI 150> ROMET KADET>APACHE 110>JAWKA 20>PEUGEOT XP6 & YAMAHA RAPTOR 350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2009, 16:49 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 14:06
Posty: 28
Pojazd:
skoro maci temat zębatek to powiedzie jakimi symbolami powinien miec łańcuch w rx




_________________

-tecnigas next r chrom
-malossi multivar
-pasek POLINI kevlar
-rolki POLINI 6.3 g


v-max- 76 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy