Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2010, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Elo. Mam wydech Hebo Performance w TGB Orion, rolki 5,8g, sprężynki sprzęgła średnio twarde i centralkę czerwoną Top Racing 22% i na początku jest dziura potem od 15km/h do 28km/h fajnie leci potem dalej dziura i trzeba się rozpędzić przez 30 sekund do 50km/h i wtedy dalej extra przyspieszenie. Co zrobić żeby pozbyć się tych dziur ? Jaką regulacje proponujecie ?


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 8:07 przez Ares2101, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 20:31 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ja bym spróbował lżejsze rolki tak ok 5 g i ewentualnie do tego seryjną centralkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Co by było z rolkami 5,1g i sprężynki średnio twarde, centrala 22% ? Powiem tylko, że wydech klasy Racing.




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 21:14 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
spróbuj na lżejszych rolkach może 4,5 gr albo 4gr to powinno pomuc a jak nie to mocniejszą spręzynę




_________________

Sprzedam części do minarelli horizontal lc zainteresowanych proszę o kontakt
gg 13337004




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Najlżejsze rolki jakie znalazłem w moim rozmiarze (17x13,5) to 5,1g :/




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Powinny być dobre, wtedy załóż twardsza centralkę a jak nie pomoże zbytnio to czerwone sprężynki sprzęgła, powinno pomoc! Pozdrawiam.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Dzięki wielkie, będę próbował :mrgreen:




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Wszyscy myślą, że to będzie dobre ? Bo mam zamiar zamawiać te rzeczy...




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 8:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
Dodam, że po regulacji gaźnika ciągnie równo ale dopiero od 15km/h a v-max wynosi ok.90km/h. I jadąc pod górkę nie osiąga dużych prędkości. Co zrobić żeby ciągnął od razu i jechał normalni pod górki ?


Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 9:45 przez Ares2101, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:55 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Że nie chce jechać pod górki za bardzo to wina za twardej centralki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
a jak to jest z centralką, czym twardsza tym słabiej się zbiera a V-max lepszy a czym miększa to na odwrót ? czy jak to jest z tym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 17:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
w napędzie nie ma takiego czegoś że cięższe rolki lepszy v-max itp

to trza regulować

co do centralki to jest ona po to żeby pasek się nie ślizgał

istnieje zasada że im twardsza tym cięższe rolki się powinno dać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 17:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
a nie na odwrót z tymi rolkami ? że im twardsza tym lżejsze ?
ja nie pisze że czym ciezsze rolki to v-max lepszy tylko pytam się o centralkę ..
jeśli bedzie bardziej dociskać to chyba większy będzie czy na odwrót ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
sebek_TGB, czyli myślisz, że jakby była centralka miększa to by nie było tego muła na początku i by jechał równo od 0 ?




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:44 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ten muł to pewnie przez za ciężkie rolki albo za miękkie sprężynki sprzęgła. Głównie mi chodzi, że na twardszej centralce będzie tracił prędkość pod górki. Sam to zaobserwowałem, gdy miałem centralną 22% w 50cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
scrath mi chodziło że w napędzie "regulantów" nie ma na prędkość czy na przyspieszenie

całością można sobie na przyspieszenie wyregulować lub na v-max

centralka wsadzona teoretycznie na v-max jak to powiedziałeś może pogorszyć wszystko

trzeba regulacji dobrej żeby wycisnąć max przysp jak i v-maxu

jak będzie bardziej dociskać to się pasek będzie mniej ślizgał i można muły zlikwidować

im twardsza tym ciężej żeby pasek wszedł między talerze sprzęgła czyli trza cięższe rolki żeby większa siła odśrodkowa była


ares bardzo możliwe ale pamiętaj że miękka centralka pod wpływem temperatury może zmięknąć jeszcze bardziej i efekty będą złe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
To jaki setup proponujecie ? Dodam, że najlżejsze rolki jakie znalazłem to 5,1g... Chce wyciągnąć go na koło tak jak na serii i żeby prędkość za bardzo nie zmalała...




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
To nikt nie pomoże ?




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 12:54
Posty: 156
Pojazd:
A co powiecie na rolki 5,1g, centralke 30% i sprężynki twarde (jakieś czerwone) ?




_________________

Setup:

Airsal 70
Top Racing STD
Hebo Performer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 8:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Jak chcesz latać na kole z 50cc to wydech tylko seryjny, wiem to po sobie. Przy seryjnym wydeszku nie miałem problemów z 30km/h go poderwać a z next-r fiaskiem kończyło się to nawet przy 10/15.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy