Dzisiaj jest 28 lis 2024, 23:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lis 2012, 17:36 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Mam derbi gpr 50 07r motorek nie pali z rozrusznika a na pych od razu . Prawdopodobnie jest to wina kompresji ponieważ wynosi 3 atmosfery . I tu mam takie pytanie czy cylinder Tec HQ 50cc był by dobrym zamiennikiem oryginalnego . Jeśli nie to przesyłajcie inne zamienniki do 400 zł . A i mam takie pytanie czy jest jakaś różnica między żeliwnym a aluminiowym cylindrem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 20:38 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Mam ten cylinder i jako, ze w tej sumie nie ma nic lepszego śmiało mogę go polecić. Trochę mocniejszy od serii i alu czyli lepsze chłodzenie. Alu jak zatrzesz to nic nie zrobisz a żeliwo szlif i jedziesz dalej. Przy czym tego tec'a jest sztuką zatrzeć, no chyba, że naprawdę się postarasz:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Mam jeszcze takie pytanko . Czy cylinder Kit Airsal Sport 50cc miał by wyczuwalnie więcej mocy co oryginalny cylinder ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Cytuj:
Mam jeszcze takie pytanko . Czy cylinder Kit Airsal Sport 50cc miał by wyczuwalnie więcej mocy co oryginalny cylinder ?


ma na pewno około 2 konie więcej.. 50 sport to nie 50 eco.




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 21:22 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
IceTX, a miał by dużą żywotność czy 5 tyś km i do wymiany ? A i czy przy takim cylindrze było by trzeba wymieniać wał i łożyska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 8:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
do 50 sport nie ma potrzeby... Najlepszą żywotność według mnie ma seryjny cylinder (nie grzebany) ... a z tym to nie wiem,ale jak to mówią : Jak dbasz to pojeździsz,więc wszystko zależy od tego jak będzie eksploatowany :)




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:31 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Mechanik do którego wstawiłem moto zamówił cylinder 50 ten chiński za 130 zł czy na tym cylindrze trochę pochodzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Raczej nie, przeważnie robisz 500km lub mniej i już jest przegrzany=tłok puchnie. Czasami potrafi sie trafić coś lepszego ale to 1sztuka na 10 także nie spodziewaj się nie wiadomo czego :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 23:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
3 atmosfery????? JAKIM CUDEM????? ZMIERZ KOMPRECHĘ U KOGOŚ INNEGO.
Wątpię,czy przy takiej kompresji mieszanka zostanie odpowiednio sprężona,aby nastąpił zapłon. Granicą zapłonu benzyny 95 jest 6 atmosfer. Poniżej nie gwarantowany jest poprawny zapłon,choć oczywiście jeździć moto może.

A jak kręci rozrusznik? Cały czas,przerywa,moto się odzywa???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 16:03 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Biskup Śmierci, Rozrusznik chodzi normalnie (tak jak powinien) . Gdy się kręci rozrusznikiem to jak zimny to leci trochę dymek ale nie widać żadnego oporu na silniku .A i gdy się jeździ to dokładnie nie wiem na jakich obrotach ale tak około 6 tyś obrotów ma przymułe i trzeba dać dobrze obrotów żeby wyszedł z tej przymuły ,a czasami jest tak że będziesz się tą przymułe toczył i toczył do puki nie zredukujesz biegu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 17:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A mierzyłeś kompresję u kogoś innego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 17:30 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Biskup Śmierci, No właśnie nie . Nie miałem u kogo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
Czy jest taka opcja żeby ten cylinder za 130 zł dobrze dotrzeć i przejechać na nim chociaż 1500 km ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 14:07 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
jeśli będziesz dbać to owszem:D grunt to lać olej i nie przegrzać go:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 14:53 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
pawslo95, no ale jak już dotrę to będę go mógł tak na 8-10 trochę potrzymać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Koralll pisze:
pawslo95, no ale jak już dotrę to będę go mógł tak na 8-10 trochę potrzymać ?



pewnie tak,ale z głową - jak przegrzejesz to spuchnie tłok i tyle. Lepiej zainwestować w jakiś markowy cylinder + vortex lub meteor




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:39 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
IceTX, a jak zmienię tłok to cylinder będzie ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Koralll pisze:
IceTX, a jak zmienię tłok to cylinder będzie ok ?


w sensie że jak zatrzesz i zmienisz tłok?
czy do chinola nowy tłok?




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:55 
*

Rejestracja: 28 lis 2012, 17:24
Posty: 38
Pojazd:
IceTX, do chinola




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
wiesz,zawsze to większa pewność,że tłok nie spuchnie..
ale chinol to chinol.. nie ufam po prostu skośnookim..
jak dbasz to pojeździsz,tyle Ci powiem




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy