Dzisiaj jest 28 lis 2024, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2014, 12:45 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Temat może wydawać się niektórym nie potrzebny ale mam nadzieję że komuś się na pewno kiedyś przyda.

Zaczynamy krok po kroku:

1. Na początku odkręcamy wydech.
2. Potem zabieramy się za odkręcenie śruby mocującej (najwygodniej robić to w dwie osoby ale jak tam kto uważa)
Obrazek
3. Gdy odkręcimy koło i je zdejmiemy ukazują się nam szczęki które trzeba zdjąć.
Obrazek
4. Gdy wyciągniemy stare szczęki czyścimy całe wnętrze koło i obudowy silnika.
5. Teraz zakładamy nowe szczęki zakładamy koło i najmocniej jak możemy skręcamy je.
Obrazek
6. Cieszymy się boskimi hamulcami :)

Jeżeli zauważyliście jakiś błąd zgłaszajcie to do mnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 kwie 2014, 13:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Sciskamy jest ile mamy sily w rekach, gdy bedzie skrecal za mocno zjezdzi gwint.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 15:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Na kole jest nierealne zerwać gwint siłą ręki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy