Dzisiaj jest 07 maja 2024, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2013, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2013, 15:12
Posty: 38
Pojazd:
Siemka , niedawno zobaczyłem że z lagi (paioli) w mojej HM leci olej więc musze wymienić uszczelniacze oraz olej i tu moje pytanie do was jaki najlepiej zalać olej , jaką ilośc oraz czy górną czy dolną śruba ?

Pomóżcie bo nie mam pojęcia !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2013, 12:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To są upy także patent jest taki (bynajmniej u mnie w GSXR i innych większych z up side'ami). Odkręcasz górną śrubę i wyciągasz sprężyny i co tam wyleci. Olej zlewasz, lub jeśli wolisz od dołu są śruby do zlewania oleju. Tyleskopy wyciągasz siłą (chwydź sobie nogami dół lag i rwij do góry, zabezpieczenia trzymia uszczelniacze). Możesz też na ciepło podgrzewając je, powinny wyjść bez oporu. Składasz w odwrotnej kolejności.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2013, 15:12
Posty: 38
Pojazd:
PikACZU94 pisze:
To są upy także patent jest taki (bynajmniej u mnie w GSXR i innych większych z up side'ami). Odkręcasz górną śrubę i wyciągasz sprężyny i co tam wyleci. Olej zlewasz, lub jeśli wolisz od dołu są śruby do zlewania oleju. Tyleskopy wyciągasz siłą (chwydź sobie nogami dół lag i rwij do góry, zabezpieczenia trzymia uszczelniacze). Możesz też na ciepło podgrzewając je, powinny wyjść bez oporu. Składasz w odwrotnej kolejności.




Lagi i uszczelniacze to juz wyjąłem, chodzi mi o to ile i która śrubą wlać olej po ich złożeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Od góry?




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2013, 15:12
Posty: 38
Pojazd:
PikACZU94 pisze:
Od góry?




A ile ml bo czytałem że musi być odpowiednia ilość bo inaczej coś sie moze zepsuć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Hehe. nie martw się, nic się nie zepsuje. Ew na dziurze sobie zęby wybijesz. :P

200-300ml na oko. Jeżeli wlejesz za dużo to będzie po prostu twardy.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2013, 15:12
Posty: 38
Pojazd:
PikACZU94 pisze:
Hehe. nie martw się, nic się nie zepsuje. Ew na dziurze sobie zęby wybijesz. :P

200-300ml na oko. Jeżeli wlejesz za dużo to będzie po prostu twardy.



Dzięki bardzo za podpowiedzi, cieszy mnie to ,że dodałem post i po krótkim czasie już ktoś pomógł

pjona PikACZU94




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2013, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie ma problemu. Do usług.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy