Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2011, 23:18 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Witajcie!

Będę robił pierwszy od nowości remont silnika (szlif + tłok i pierścienie) w moim Runnerze, przebieg to 14 tys. km, rocznik 2003, pełen oryginał. Luzów na wale nie mam, przynajmniej od strony wariatora na wale nie wyczułem żadnego luzu. Simmeringi nie ciekną, ale zastanawiam się czy przy okazji zrobić 'duży' remont i rozpoławiać silnik czy nie?

Pytam bo ktoś mi powiedział że łożyska często padają koło 20 tys.km więc szkoda byłoby za te kilka tysięcy kilometrów jeszcze raz rozbierać wszystko.

Doradźcie co robić.




_________________

Runner 50 '03


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 23:19 przez gandw_runner, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 7:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
gandw_runner pisze:
20 tys.km


Jak dbasz tak masz....


Tutaj decyzja należy do Ciebie.... Jeśli masz możliwość to fajnie było by wymienić łożyska i mieć pewność ;D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 7:50 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, jak bedziesz robil łożyska to zmien sobie simmering na pompie wody. Kup pozadny np corteco i bedzie elegancko, nie wiadomo kiedy sie rozsypie a tak to bedziesz mial pewnosc ze bedzie dobrze i nie trzeba bedzie od nowa wszystkiego rozpolawiac. Skoro robisz generalke to zrob sobie i te łozyska zawsze to bedzie pewniej : )




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 11:38 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wiem właśnie że będzie pewniej jak je wymienię, tylko koszty i czas naprawy też odpowiednio urosną. Dlatego zastanawiałem się jaką one mają zwykle trwałość przy seryjnym cylindrze, żeby oszacować czy wytrzymają do kolejnego szlifu czy wymieniać przy okazji tej roboty.

Co do pompy to dzięki za radę, jak już będę rozpoławiał silnik to na pewno zmienię simmeringi, a może też pokuszę się o łożyska od pompy.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy