Dzisiaj jest 22 lip 2025, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2010, 17:21 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:01
Posty: 8
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Jak załatać w plastiku takie szramy wyrwania fragmentu ( po przetarciu na asfalcie szorstkie krawędzie plastików ) podłogi, plastiku kolega mi mówił że najlepiej się to robi szpachlą ale mówi że z czasem wypada itp.. Ja myślałem nad jakimś lepikiem albo gumą żeby dorobić taki kawałek plastiku albo nad jakąś nadlewką ..? Może wiecie jak takie szramy wyrypania i pęknięcia usunąć ? Raczej samodzielnie w domu ..? Ale nie koniecznie..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Żywica plus mata i jazda.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Pęknięcie to tak. Wzdłuż pęknięcia, raz po razie porobić dziurki lutownicą. Od środka skleić matą z żywicą. Od zwenątrz szpachla i zeszlifować. A taki porysowania, czytaj głębokie dziury czy rysy to szpachlą. Będzie trzymać, nie martw się. Tylko nie przesadzaj z utwardzaczem.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy