Dzisiaj jest 28 lut 2025, 10:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lis 2011, 15:31 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Czy może mi ktoś podać kilka wysokoobrotowych wydechów do aprili rs?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Doppler chyba najlepszy ale ciężko go dostać w polsce .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Conti CHR




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 19:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tecnigas gbox, yasuni r3, scr corse, polini evolution




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:31 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
a tak z ciekawości pytam: jeśli mam cylinder i tłok i chcę między nich włożyć szczelinomierz to jaka jest dopuszczalna przerwa między nimi tzn. przerwa minimum i maximum :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to się tolerancją nazywa

dobiera się ją w zależności od zaleceń producenta tłoka, producenta moto

za duża = małą kompresja

za mała = może złapać tłok i się przytrzeć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Czyli jak wpuszczę tłok do cylindra powinien powoli ,,spływać''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:09 
*

Rejestracja: 13 lis 2011, 20:33
Posty: 50
Lokalizacja: Boćki
Pojazd:
tak połóż sobie cylinder na reku od strony glowicy do gory nogami i sposc tlok przez tuleje powinienes czuc jak tlok pcha powietrze oraz powinien fuknac jak tak zrobi tzn ze dobrze wszystko jest zgrane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 23:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
W nowoczesnych silnikach (czyli nie jakieś WSKi itp) to spasowanie tłok-cylinder powinno być na ok 0,05mm. 0,04mm uważa się już za ciasne i mogą się przyłapać, natomiast 0,06 jest już luźne. Przykładowo dla AM6 luz montażowy to 0,05mm, a szlif i nowy cylinder powinno się zrobić, gdy luz osiągnie 0,08mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy