Dzisiaj jest 22 sie 2025, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2012, 9:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
Witam mam problem, otoz niedawno zlamal mi sie pierscien i kupilem nowe (gladzi nie porysowało) ale gdy złożylem cylinder sprawdzam i dalej okolo 5,5bar.. a cylinder jest w idealnym stanie jak i tłok, o co chodzi ? MOŻE TO BYĆ SPOWODOWANE, ŻE są minimalne luzy na tłoku jak sie go włoży w gładź ? i czemu takie luzy sie mogly zrobic ???




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 11:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Jak włożysz tłok w cylinder nie może być wyczuwalnego luzu... Zobacz uszczelniecze na wale ale wydaje mi sie że to coś z tłokiem.




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 16:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
f5




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 16:22 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Jaki cylinder, aluminiowy z nikasliem?
Jak tak to pewnie trzeba kupić tłok o następnej selekcji.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 19:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
cylinder żeliwny




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 15:19 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
U siebie też zmieniałem sam tłok i pytając mechanika czy cylek jeszcze polata powiedział, że jest już widoczny punkt zatarcia (nie wiem jak to nazwać), ale po prostu w GMP tłoka, tam gdzie nie dochodzą już pierścienie widać było że jest odznaczenie. Mechanik powiedział, że cylek polata, ale mógłby lepiej itd.
Jeśli masz taką opcję to sprawdź czy cylek po prostu nie jest już za bardzo wyjeżdżony. Ile ma przebiegu ? Ale tak jak napisał kub961, nie może mieć luzów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 15:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
nie wiem ile ma km bo ja go dostałem jak juz był po 2 szlifach ale gladz w idealnym stanie.. jezdzilem jezdzilem i pierscieni sie zlamal no i wymienilem pierscienie ale nie odpala ;/ i sa troche luzy na tloku ale tylko wtedy jak jest wysunięty bardzo pod samą głowice, jak jest głębiej w gładzi to juz nie ma luzów...




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 15:53 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Jest też taka możliwość, że tuleja może nie być idealnie okrągła, zrobiła się owalna w skutek nabitych kilometrów i też może tracić kompresje, pomimo tego, że jest bez rys.
Tak jak tu:
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... ha-dt-125/
Koleś także ma 5 bar kompresji.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy