Dzisiaj jest 31 lip 2025, 14:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
vrathe, 10k tyle to chyba zwykły kosztuje,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
W crossówkach też zaprzestają z 2T, teraz tylko KTM robi dwusuwy, reszta poszła w rozwój 4T, w sumie bardziej przyszłościowe, ale i tak wolę prostotę 2T, nie jestem prosem, dwutakt mi wystarcza.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Budowa silnika w 2T jest prosta ale 4T mniejsze spalanie i w ogóle dużo plusów oczywiście nie mówimy tu o china z Tesco. Jak by inżynierowie usiedli i popracowali nad 4t do tego wszystkie firmy tuningowe zaczęły by produkować części sport do 4T to za te kilka lat może i nasi synowie czy córki będę tuningować 4t bo rolę się odwrócą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Dawidek, jeśli chodzi o pojazdy drogowe, to proste, że 4T jest lepszym rozwiązaniem. Jak dla mnie 2T tylko do crossówki i 50 się nadaje.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:15 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 13:31
Posty: 279
Pojazd: R125, Aerox Stunti
Te SP55 różni się oponami, bo ma pilot sporty, obiciem siedzenia, malowaniem i tym, że ma gazowy z tyłu. Ale przyznam, że jest ładny.

Ten post, że "roxy są najlepsze" to było napisane z ironią. -.- Przecież jest wiele skuterów sf2, runner czy sr, które są takie same, albo i nawet lepsze od roxa. Ale jednak lubie go i ze skuterów nie kupiłbym nic innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:21 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Jak dla mnie to 4t mogli by zrobić, w końcu by było coś nowego a nie tylko w kółko te same roxy z innym kolorem plastików, mogło by być ciekawie




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:25 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Wiadomo 4t jest bardziej przyszłościową jednostką ;dd
Gdyby nie ekolodzy to 2t nadal by królowało :) (bynajmniej w klasach 125-50 itp)
Teraz 125 w 2t będzie tylko MITO SP525 - ciekawe jak długo będą ją produkować.
NSR odpadła, TZR odpadła, RS również..

//edit:

Ciekawe jak zostanie przyjęty silnik 5t :)
To moze być mega przyszłościowy silnik z małej pojemności wychodzi wielkaaa moc :)


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:29 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Podoba mi sie :)

A w 4t ? W sumie dlaczego nie :) Przeciez 4t ma dużo plusów :) Jak dobrze zrobią ten silnik to bedzie jeszcze lepszy od 2t :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Ja tam do 4t o tej śmiesznej poj jak 50ccm nic nie mam. Ale nie mówmy to o chińskich pierdzikółkach z Marcpola. Ciekawe jak by sprawdził się eksperyment z silnikiem wankla :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:34
Posty: 157
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
tylko mi to zdj nie dziala? :|




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
nizej zdjecia masz kod -_-




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:34
Posty: 157
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
juz dziala ale na początku to nawet na tym kodzie nie działało zdj




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 15:38
Posty: 194
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mi nawet na tym kodzie nie działą :/ Rox w 4t może być interesujacy...




_________________

Szuriken




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Cytuj:
Prosty przykład że 4t w 50ccm to jest pomyłka:
W motocrossie dlaczego 250ccm w 2t rywalizowało z 450ccm w 4t ?


Bo ma taką samą moc kosztem droższej eksploatacji i niższy koszt zakupu ? Tylko dlatego :)

A 4T objeżdżało Runnerkę dlatego, że 4T ma coś czego nie ma 2T w żadnej pojemności (250 4T na niższych obrotach też lepiej idzie niż 2T tej samej pojemności, ale o tym zaraz :)) - dobrego nm na niskich obrotach :) Rozumiem, w motocyklach można to zniwelować ruszeniem na półsprzęgle, ale w skuterach ? :) 4T to przyszłościowa jednostka i z chęcią bym w taki skuterek do zabawy zainwestował i rzeźbił, bo głupi wydech z przelotem dobrze policzonym da kopa, bo seryjne są mocno blokowane. Podziałać z różnymi wariacjami na temat cylindrów etc. i masz siekierę, ale koszty - starszego 4T markowego nie kupisz bo nie ma, a nowe kosztują trochę :) A no i Runnerka na ostatnim filmiku widać, że dogoniła, ale kosztem jak pisałem - żywotności, spalania, kosztów eksploatacji.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:34
Posty: 157
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja to bym chciał mieć jakieś 4t żeby jakoś wyglądało i było do tego dużo części jak np do P/G :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Sendzia pisze:
droższej eksploatacji

W crossówkach w 2T jest znacznie tańszy serwis, niż w 4T.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 17:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Borek96, co ile wymieniasz części eksploatacyjne w 2 czy 4 takcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Sendzia pisze:
Cytuj:
Prosty przykład że 4t w 50ccm to jest pomyłka:
W motocrossie dlaczego 250ccm w 2t rywalizowało z 450ccm w 4t ?


Bo ma taką samą moc kosztem droższej eksploatacji i niższy koszt zakupu ? Tylko dlatego :)

A 4T objeżdżało Runnerkę dlatego, że 4T ma coś czego nie ma 2T w żadnej pojemności (250 4T na niższych obrotach też lepiej idzie niż 2T tej samej pojemności, ale o tym zaraz :)) - dobrego nm na niskich obrotach :) Rozumiem, w motocyklach można to zniwelować ruszeniem na półsprzęgle, ale w skuterach ? :) 4T to przyszłościowa jednostka i z chęcią bym w taki skuterek do zabawy zainwestował i rzeźbił, bo głupi wydech z przelotem dobrze policzonym da kopa, bo seryjne są mocno blokowane. Podziałać z różnymi wariacjami na temat cylindrów etc. i masz siekierę, ale koszty - starszego 4T markowego nie kupisz bo nie ma, a nowe kosztują trochę :) A no i Runnerka na ostatnim filmiku widać, że dogoniła, ale kosztem jak pisałem - żywotności, spalania, kosztów eksploatacji.

Tu jest film:
http://www.youtube.com/watch?v=tTQtu0tCJns




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
1.TheDyszka Rox już wyszedł
2.Yamaha nie zrobi Roxa w 4t tylko jest w 2t
3.ziolas94 Roxidło kosztuje troszke wiecej niż 10k o 900 zł
4.Macie link niedowiarki http://otomoto.pl/yamaha-aerox-yq50-aerox-limitowany-M2754948.html
5. :mrgreen:




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 18:18 przez Scrimer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kEru!, przykładowo w 125 2T tłok co 30mt/h, w 4T co 50mt/h, ale tłok do 4T kosztuje ok. 200zł więcej, korba w 2T i 4T tak samo, podobne ceny, ale w 4T dochodzą jeszcze zawory, łańcuszek, ogólnie serwis jest sporo droższy i 4T wymaga większej troski.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy