Witam,
muł, falujące niskie obroty, manetka odkęcona na full i ledwo idzie do 50km/h, max moment obrotowy 8,5k rpm, przy 50km/h 6,5k rpm
Sytuacja ma się następująco, w skuterze siedzi nowy set, proszę o propozycję jak powinno wyglądać optymalne ustawienie skutera do takich podzespołów:
CYLINDER - Powerforce 70cc
GAŹNIK - Tec Eco 17,5mm
WAŁ - Tec Racing
WARIATOR - Hebo NG
TŁUMIK - Polini Super Race
PASEK - Polini Speed
reszta seria (filtr powietrza, sprzęgło)
NA NOWYM CYLKU PRZEJECHAŁEM DOPIERO 300KM, ALE CHCE SIĘ ZABRAĆ ZA REGULACJĘ.
NIE PISZE JAKIE MAM OBECNIE ROLKI, SPRĘŻYNKI ITD
CHODZI MI O PODANIE OPTYMALNYCH USTAWIEŃ DLA TAKIEGO SET-UPu
JEŻELI KTOKOLWIEK MOŻE PODZIELIĆ SIE SWOIMI USTAWIENIAMI Z CYLKIEM 70cc BĘDĘ WDZIĘCZNY
WRACAM PO 3 LETNIEJ PRZERWIE, BO ROX ZMIENIŁ WŁAŚCICIELA, ALE WSZYSTKO WRACA DO NORMY WIĘC PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ I LICZĘ NA POMOC!
POZDRO!
