Dzisiaj jest 13 maja 2024, 10:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2013, 20:29 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam serdecznie, a więc od początku :
Zaznaczam tylko, że oczywiście przeglądałem forum to jak i inne i już od tygodnia czytania coraz to innych porad i metod mam wielki mętlik w głowie.
Przygodę ze stuntem na AEROXIE rozpoczynałem około rok temu w wakacje, oczywiście seria, stelaż, crachpady i jechane (kto się nie przewróci to się nie nauczy ) :). Po roku roku nauki na seryjnym AEROXIE i opanowaniu paru podstaw chciałbym się przesiąść a właściwie to zbudować roxa typowo pod stunt o pojemności 70.
Stąd pytanie do was doświadczonych kolegów w dziedzinie tuningu mechanicznego :
1. Czy są jakieś sprawdzone set-upy pod stunt ? tj.:
-Cylinder rozważe LC jak i AC
-Wał
-Wariator
-Sprzęgło
-Pasek
-Wydech
-Gaźnik
-Filtr powietrza
2. Idąc za ciosem jakie do tego najlepiej rolki i sprężyny ?

Oczywiście odwdzięczę się za pomoc i gdy tylko kupię nowego roxa, którego będę przerabiał (kwestia max 3 tyg) zamieszczę na forum wszystkie fotki wraz z opisem co i jak podczas składania maszyny :) Zamierzam rozebrać go do zera, wszystko wyczyścić, odpowiednio obrobić wizualnie - ogólnie tak żeby to miało ręce i nogi :)
Mam nadzieję że pomożecie w projekcie.

Pozdrawiam, Daniel


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 23:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 13:31
Posty: 279
Pojazd: R125, Aerox Stunti
Nie rozumiem po co Ci full tuning 70cc w stuncie? Jak masz za dużo mocy też nie dobrze, wstaw sobie wydech i wariator i będzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 0:01 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jeździłem na serii rok, do tego rolki inne i wydech polini for race 3, miał kopa ale jak ostatnio znajomy dal się przejechać 70cc to aż miło szedł na koło nie trzeba aż tyle wysiłku żeby poderwać itp
Jak wiadomo największą role odgrywa cylinder więc chciałbym jakiś dobry i niezawodny o mocy około 7-10km do tego wydech jakiś sprawdzony do danego cylka + inne części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 7:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Do stuntu najlepiej cylek AC, zmień gaźnik na dellorto 17,5.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 8:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Nodisr, dellorto 17 lub 19. Czy cylek AC, to tego nie byłbym tak pewny, żeby zagrzać LC trzeba napierniczać i to równo, a przeciwnym wypadku wentylator na chłodnice i tyle. Moim zdaniem LC jest praktyczniejsze, nawet jak będziesz chciał czasem wyskoczyć gdzieś dalej. CYlek polecam streetrace albo malossi sport, + rolki 3,5g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 8:54 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
do malossi sport lub streeteace sa jakies wydechy ktore z nimi idealnie wspolpracuja ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 8:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
Malossi sport i wydech seria :wink:




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 9:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
protomcik, Ale w stuncie chłodzenie jest potrzebne w każdej pozycji, co AC zapewnia. Natomiast w LC jest inaczej. Więc moim zdaniem AC jest lepsze w tym momencie, nie trzeba się martwić o pękające zbiorniczki, o wymianie częstej uszczelki pod głowicą itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 13:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dokładnie dlaczego większość robi przekładkę na AC? :mrgreen: Też nie wiem po co ci 70 cc lepiej zrób sobie porta cylek spasuj z karterami i jest rakieta :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 20:46
Posty: 120
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Yamaha Aerox
Polecam malossi sport70 do tego leos sito,zx,jasiek z to sa wydechy niskoobrotowe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2013, 21:28 
*

Rejestracja: 10 mar 2013, 17:09
Posty: 44
Lokalizacja: toruń
Pojazd:
Ja jezdziłem tak:
Motoforce Racing 70 alu
PWK 24mm
Stozek stage6 duzy
Wydech Yasuni Z
Wariator Hebo nq
Dzwon stage6 winner
Sprzeglo polini 3g
Pasek Polini kevlar
Rolki 2,7gr
Hebo 60%
i vmax jeszcze mialo 122-125 ;D a nakurtwialo sie elegancko

Teraz jezdze na silniku morini w sr na:
Malossi sport 70
Yasuni z
Delortto 17,5mm choc polecam 19 najlepiej
Wario Polini speed control i lekkie rolki
hebo 60
Stozek
i to starcza,najlepszy zestaw mysle dla ludzi na początek




_________________

Sprzedam ECU Malossi ! Ditech/P/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy