Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2011, 14:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Witam mam klika pytań dotyczące Silnika od Yamahy dt 125 chłodzonego powietrzem .
Jaką ma moc ?
Jak z awaryjnością?
Nie będzie się przegrzewał np. podczas piłowania go po lesie/torze ?
Ogólne info dotyczące tego silnika ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wiesz co, AC szczególnie te stare mają dziwną charakterystykę. Mój kolega też ma Yamaszke RX w AC i to nie idzie jak 'dzisiejszy' dwusów - idzie na każdym biegu pod górkę, ale moc ma o wiele 'niżej' niż dzisiejsze 2T , skutkiem czego jest raczej mizerne przyśpieszenie, ale też niższe spalanie. Inny jest też dźwięk. No a chłodzenie - bajka, akurat tu jamasza się sprawdziła, cylinder jest bardzo mocno użebrowany i nawet pode mną (bo on akurat go nie katuje, ja co nie swoje, to katuje :P) się nie zagrzał :) Ogólnie mogę w sumie takie coś polecić - części nie są drogie, awaryjność jest niska, bo nie jest wysilony. O jedyne co trzeba dbać, to mieszanka, by nie była zbyt uboga, bo Ci tłok wypali no i tyle ;)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 07 paź 2011, 15:04 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Sendzia pisze:
Wiesz co, AC szczególnie te stare mają dziwną charakterystykę. Mój kolega też ma Yamaszke RX w AC i to nie idzie jak 'dzisiejszy' dwusów - idzie na każdym biegu pod górkę, ale moc ma o wiele 'niżej' niż dzisiejsze 2T , skutkiem czego jest raczej mizerne przyśpieszenie, ale też niższe spalanie. Inny jest też dźwięk. No a chłodzenie - bajka, akurat tu jamasza się sprawdziła, cylinder jest bardzo mocno użebrowany i nawet pode mną (bo on akurat go nie katuje, ja co nie swoje, to katuje :P) się nie zagrzał :) Ogólnie mogę w sumie takie coś polecić - części nie są drogie, awaryjność jest niska, bo nie jest wysilony. O jedyne co trzeba dbać, to mieszanka, by nie była zbyt uboga, bo Ci tłok wypali no i tyle ;)


A nie wiesz ile on ma kucyków ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 12:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
125 w AC ma 17 koni (miało raczej, jak wyszło z fabryki)
80'tka ma bodajże 12-13.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 9:42 
*

Rejestracja: 07 gru 2013, 9:36
Posty: 1
Pojazd: Yamaha dt 125
Witam. Posiadam taka sama yamahe chłodzoną powietrzem . Pękł mi pierscien i zarysował cylinder. Tego cylindra nie da sie zeszlifowac. Nie moge nigdzie znalezc takiego cylindra. :Dgdzie mg taki cylinder znalezc ? Od jakiego innego modelu mogłby pasowac ? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy