Dzisiaj jest 15 lis 2024, 15:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2014, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 8:21
Posty: 12
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Witam.
Mam problem z moim neosem, mianowicie podczas jazdy gdy się rozgrzeje zaczyna gasnąć. Musze odczekać minutę i odpalić go na ssaniu. Niestety przejadę następne 2 kilometry i znowu gaśnie. Dzieje się tak gdy jest ciepły, na zimnym nie ma żadnych problemów. Co to może być?
Z góry dziękuje za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 cze 2014, 0:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Puchnący tłok, rozbierz cyla i zobacz co i jak.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 10:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 8:21
Posty: 12
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Komor, ok, cyl jest na full serii i 2 tysiące km temu tak nie robił, raczej chłodzenie ma takie samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
regulacja gaźnika ? wydaje mi sie ze mozesz mieć za niske obroty




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 11:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Szakal.!. pisze:
regulacja gaźnika ? wydaje mi sie ze mozesz mieć za niske obroty

Co ma gaźnik do tego, że najpierw chodzi, a dopiero po określonym dystansie gaśnie..
To nic, że 2 tyś km temu tak nie robił, teraz może już puchnąć. Serio rozbierz i zobacz co i jak bo to właśnie objawy puchnącego tłoka są.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 8:21
Posty: 12
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha Neo's
Ok, ale jak się dowiem, że on puchnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 13:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zobaczysz ślady na tłoku i cylu ze się przyciera.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy