Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2017, 19:46 
*

Rejestracja: 10 kwie 2017, 18:59
Posty: 7
Pojazd: Yamaha dt50r
Imię: Szymon
Witam. chce przeprowadzic generalny remont silnika lecz nie wiem jakie czesci dobrac zeby ten caly temat zgrac w calosc: interesuje mnie ( cylinder 70cc,wal, lozyska, wariator, sprzeglo,pasek,gaznik,tlumik) prosze o rade jakie czesci wybrac zeby to ladnie pracowalo czesci powinny byc wysokiej jakosci. Wymiana ktorych czesci z mojej potencjalnej listy jest zbedna badz czego tutaj jeszcze brakuje, z gory dziekuje za pomoc
ps. zdaje sobie z tego sprawe ze czesci beda bardzo drogie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2017, 9:34 
*

Rejestracja: 15 paź 2016, 21:08
Posty: 40
Pojazd: Aprilia SR70 Racing
Cylinder nw czy chcesz aluminiowy czy żeliwny?
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 6893.bhtml
Wał
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-malo ... 8135.bhtml
Łożyska i uszczelniacze (nw czy łożyska metalowe czy teflonowe chcesz)
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 1280.bhtml
Wariator (nw czy rozrusznik zostaje czy nie)
http://shop.mieloch.pl/wariator-kit-sta ... 1690.bhtml
Sprzęgło
http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-stage6- ... 6481.bhtml
Dzwon
http://shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-s ... 7075.bhtml
Pasek
http://shop.mieloch.pl/pasek-napedowy-s ... 3272.bhtml
Gaźnik
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 3452.bhtml
Tłumnik
http://shop.mieloch.pl/wydech-yasuni-ca ... 2507.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2017, 19:12 
*

Rejestracja: 10 kwie 2017, 18:59
Posty: 7
Pojazd: Yamaha dt50r
Imię: Szymon
ktory polecasz ? zeliwny nie bedzie lepszy ?

-- 13 kwie 2017, 19:19 --

a ktory bedzie lepszy ? zeliwny czy aluminiowy ? jakie sa roznice oprucz tworzywa,wlasciwiosci itd
skuter bedzie dostawal w przyslowiowa "pizde" zalezy mi na niezawodnosci



ktory bedzie lepiej sie sprawdzac przy dlugotrwalym pilowaniu, lepiej bedzie sie wychladzal podczas jazdy itd rozrusznik wolal bym zostawic., alee jesli bedzie to konieczne to usune, dodatkowo musze miec blokade predkosci przy ew. postawieniu na rolki przez policje, czy masz pomysl jak przerobic to na streowanie manualne wlacznikiem I/O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy