Dzisiaj jest 06 lut 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2014, 19:41 
*

Rejestracja: 24 mar 2014, 19:33
Posty: 6
Pojazd: Yamaha TZR 50
Witam, ostatnio jadąc swoja Yamahą TZR 70 model produkowany od 2003 r., dojeżdzając do zakrętu, schodziłem biegami i zlozyłem sie, gdy dodałem gazu to zgasła. Chcąc zapalic na elektryczny rozrusznik slychac tylko tyknięcie (cos jakby akumlator był całkowicie padnięty), a na popych nawet nie łapie. Sciągnałem cylinder i okazało się, że tłok nie chce wyjść. To oznacza że wał jest zablokowany? Miał ktoś podobny przypadek?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 mar 2014, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2012, 16:09
Posty: 69
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pojazd: Aprilia Rs 50 2007r
To znaczy, że zablokował ci się tłok w cylindrze - tzn. Zatarł się.




_________________

Kolejno:
-Zipp Neken
-Aprilia Rs 50 2007r.
-Keeway Matrix Full Sport
-Yamaha Tzr 50/70 2004r.
-Derbi Senda 50/70 2006r.



--->♦♦♦ProjectX♦♦♦Rower z Silnikiem od Skutera♦♦♦<---



--->♦♦♦Derbi Senda♦♦♦Airsal♦♦♦STR8♦♦♦<---






Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 22:53 
*

Rejestracja: 24 mar 2014, 19:33
Posty: 6
Pojazd: Yamaha TZR 50
Nie jasno napisalem, sorry. Cylinder ściągnałem, ale tlok został w silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 11:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:43
Posty: 179
Pojazd:
Tłok został w cylindrze? Jak tak to zabezpieczenie Ci poszło ten sworzeń. Ale jak to jest możliwe to nie wiem :d..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 20:38 
*

Rejestracja: 24 mar 2014, 19:33
Posty: 6
Pojazd: Yamaha TZR 50
Nie, nie został. Dzisiaj odblokowałem korbowód, ale wyciągnałem takie kawałki aluminium. Co to moze być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2014, 10:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
rozpadło się łozysko igiełkowe korby - dolne bądź górne

czeka cię remont dołu i ew góry silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 7:01 
*

Rejestracja: 24 mar 2014, 19:33
Posty: 6
Pojazd: Yamaha TZR 50
Czemu remont?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 12:10 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Goldi97 pisze:
Czemu remont?



Goldi97 pisze:
Nie, nie został. Dzisiaj odblokowałem korbowód, ale wyciągnałem takie kawałki aluminium. Co to moze być?


Dalej nie domyślasz się czemu?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 19:26 
*

Rejestracja: 24 mar 2014, 19:33
Posty: 6
Pojazd: Yamaha TZR 50
No ale moze nie trzeba remontu, tylko wystarczy np. wymienic lozyska..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2014, 23:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
łożysko igiełkowe jak się rozsypuje to znaczy że wał masz do wymiany ( nie opłaca się samej korby)

co za tym idzie rozpoławianie silnika i wymiana łożsyk i uszczelniaczy wału na nowe ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy