Dzisiaj jest 24 lis 2024, 13:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2011, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
które z tych 2 motocykli jest najlepsze do stuntu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dt




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Tylko i wylacznie dt... full crossy sie do tego nie nadaja




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Cytuj:
Tylko i wylacznie dt... full crossy sie do tego nie nadaja
niby dla czego moc 40 km zębatki na przyśpieszenie a do takiej rs 125 trzeba własnie je wymieniać albo siłować aż ręce odpadną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
zrozum ze tam istnieje tylko gora, ponizej 7 tys obrotow nic sie nie dzieje, dt ma zawor wydechowy, juz kminisz?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:16 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
I Tymbardziej że Yz'tą lepiej jeździć w terenie kiedy ma obciążenie i wgl. Tak 40 koni ma ale tak jak wyżej tam musisz kręcić wysoko że by ciągnęła. A Raczej w stuncie np cyrkle czy coś to wątpie że wbijesz na 7tyś obr +... Na Reszte sam sobie odpowiedz


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 19:16 przez JORDANKA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wogole na wysokich obrotach w 2T reakcja na dodanie gazu jest taka ze rwie do przodu nawet przy minimalnie odkreconej manetce...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Miałeś okazje przejechać się kiedyś YZ ? Druga sprawa, YZ nie ma 40 koni ...
Gdybyś myślał coś o SX-F lub YZ-f 250 to pomysł był by bardziej do realizacji, ale Ty pewnie na kole nie umiesz ogarnąć Speeda, więc gdzie Ty się nawet na DT porywasz ...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 8:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
yz bd za mocny rasowe crosówy z gazu na kolo i bd zle za duza moc.




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 13:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
paffy pisze:
yz bd za mocny rasowe crosówy z gazu na kolo i bd zle za duza moc.


Nie chodzi o to ze za mocny... Raptowny na 180'cio konnej R1'dynce zapylal na kole i bylo dobrze, chodzi o charakter tego silnika.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Cytuj:
zrozum ze tam istnieje tylko gora, ponizej 7 tys obrotow nic sie nie dzieje, dt ma zawor wydechowy, juz kminisz?
teraz czaje ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
chaosWszambie pisze:
niby dla czego moc 40 km zębatki na przyśpieszenie a do takiej rs 125 trzeba własnie je wymieniać albo siłować aż ręce odpadną


dlatego ze to ma taka moc ze jedzie na full albo wgl nie jedze

to chlernie wielki moment obrotowy ma wiec pomysl jak bys tym cyrkle krecil...




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:00 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Cytuj:
Nie chodzi o to ze za mocny... Raptowny na 180'cio konnej R1'dynce zapylal na kole i bylo dobrze, chodzi o charakter tego silnika.

teraz tego żałuje :<

ja proponuje wr 250.. dużo osób na nich lata i motor pięknie brzmi oraz ciekawie wygląda na kółkach sm :wink:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 17:05 przez kalus96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
A ja wyrażę swoją opinie: jak kupie rs 125 to jak sie roz%#^*e to bede zbieral plastiki dniami :roll: a poza tym widziałem całkiem niezłych "stunterów" na dt'kach ;p i polskie drogi nie wybaczają nikomu ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 23 lip 2009, 10:11
Posty: 23
Pojazd:
Osobiście latam yz 125 i nie jest to najlepsze motodo stuntu, chyba że ogarniesz kręcenie ją na wysokich obrotach co nie jest trudne. jezdzilem dt50 i nie zbiera się to ciekawie, aczkolwiek felek i wiele innych osob latało na tym i nie było źle ;) najlepiej na początek jakiś kibel żeby ogarnąc wolną itp ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 20:52
Posty: 18
Pojazd:
myśle że to będzie najlepszy dowód full standard!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JdGbWp15 ... ideo_title




_________________

Obrazek
Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97806




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy