Dzisiaj jest 14 kwie 2025, 13:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
a no ..ale bardziej chodziło mi o to ze moc to nie wszystko :D




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
a no pod tym względem to przyznam rację :D




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 18:21 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
tak się składa że montowałem z kolegą malossi 180 u niego
jeszcze na docierce ale masz filmiki
http://www.youtube.com/watch?v=dBjX4-kZefY
http://www.youtube.com/watch?v=JZ5pqTKiIKE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 20:16 
**

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:42
Posty: 244
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
skąd wiesz że młodszy ? po nicku ^^ akurat nie było 95 dostępne :) 50km 500tki które ważą 200kg- Się znasz widzę oj boże boże.. do skutera rolki zmieniać chłopcze może z 5km/h wiecej bedzie




_________________

^_^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 23:28 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
1. 50-konna ER5 - 180 kg, 6s do setki. Czy te 50 czy 60kg jest zdolne zniwelować różnicę 30-paru koni? Don't think so.

2. Wiem, że masz 125 w 4t i bronisz tego, osobiście też lubię te silniki, ale niestety, demonem szybkości to to nie jest i nigdy nie będzie, a już na pewno do 5s/100 nie zejdzie.

3. Rolek niestety zmienić nie mogę, zębatki natomiast tak. I tutaj po raz pierwszy wykazujesz się totalnym brakiem wiedzy, jeśli sądzisz, że Senda ma rolki. Druga sprawa, że faktycznie, zmianą zębatek można zyskać te 5 km/h (a nawet więcej :)). Rolkami zresztą też, w końcu chyba po to reguluje się napęd, żeby uzyskać właśnie te 5 km/h i wykorzystać całą moc?

4. I jeszcze raz, nie mów do mnie chłopcze, skoro jesteś rok młodszy (czy tam rok starszy, to i tak chyba za mała różnica wieku, c'nie?) i nie umiesz nawet porządnie pisać po polsku, a zamiast stawiać duże litery, czy przecinki wolisz postawić durnowatą emotkę typu ^^.

Ale oprócz tego oczywiście nie mam Ci nic do zarzucenia. Znaffca jak nic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 0:09 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
- cylinder Malossi z modułem,
- wydech Malossi (dedykowany do cylindra i modułu Malossi)
- wałek rozrządu Malossi POWER CAM (to bardzo dużo daje przy cylindrze)
- filtr Malossi

Albo razem te elementy w zestawie bez wałka to Kit Trofeo Mallossi:
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &Search=si
Na takim zestawie latają w Pucharze Malossi Trofeo YZF125R.
Cena katalogowa: 1140.00 EUR * 4,15 = 4731 PLN
Cena Mieloch Motocykle: 4032,14 PLN

Jakbyś zdecydował się na cały Kit = cylinder, moduł, wydech, wałek, filtr + naklejki
do końca 2012 w Mieloch Motocykle dostaniesz ten zestaw w mega promocyjnej cenie!

Dodatkowo mamy ofertę specjalną na Amortyzator do Yamahy:
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &Search=si

Do końca roku 2012 jest w mega wyprzedaży jest za: 1359,80 PLN zamiast katalogowej ceny 2000 PLN !

W razie zainteresowania skontaktuj się ze mną na priv!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 17:38 przez Junior, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 9:47 
*

Rejestracja: 30 maja 2010, 8:37
Posty: 41
Lokalizacja: Stawiszyn
Pojazd:
Junior, macie może podobne zestawy dla rs'ki 125 06-11 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 21:29 
*

Rejestracja: 30 maja 2010, 8:37
Posty: 41
Lokalizacja: Stawiszyn
Pojazd:
No akurat ja planuję trochę inny zestaw :
kupić polini 160cm3 zatarta i wysłać do motor-tech na wbicie tulei
używany gaźniczek 34mm
zawór regulowany już mam , rave nie jest dla mnie konieczny
Jak to jest z tym wydeszkiem jolly moto ? On podobno strasznie przekracza ilość dozwolonych decybeli . Kiedyś Adrian wspominałeś że możesz załatwić używany wydech , dałoby radę i z tym ? Czy do tego wszystkiego nie trzeba jakiegos wału sportowego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 17:07 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Do Aprili RS 125

- cylinder Polini
- wydech Giannelli

rabat na hasło z forum 10% :) o rabacie poczytaj w dziale Sklep online.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 0:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Po pierwsze - zawsze objedzie Cię dwusuw. Sprawność silnika dwusuwowego wynosi 70%,a czterosuwowego zaledwie 40%. Oznacza to,że z małej pojemności ZAWSZE dwusuw będzie miał więcej mocy. Chociażby dlatego,że nie ma "jałowych suwów",jakimi są napełnianie,sprężanie i wydech. Pomijając fakt,że podczas 1 obrotu wału dwusuw już dokona całego cyklu pracy,a czterosuw będzie dopiero w połowie....

Po drugie - ktoś wspomniał o 22 konnym Rotaxie - jeśli już chcesz porównywać różne typy pojazdów,to niech chociaż mają takie same przełożenia w skrzynce biegów i stosunek zębów na zębatce....

Er5- Fajny moto,wygodny,poręczny. 50 koni z ER5 wygrało z Cagivą opisaną poniżej.

No i te 5 sekund do 100 km/h - śmiech na sali. Aprilia RS 250(250 cm,silnik w układzie V, 70 koni mocy,masa 140 kg) ma do setki 4,4 sekundy. Musiałbyś mieć co najmniej 50 koni,żebyś te 100 na zegarze po 5 sekundach ujrzał....

Po trzecie - CBRka objeżdżająca RS,NSR - skoro 125 zostało powiększone do 180,to niech podskoczy do takiej samej pojemności. Kolega z wioski miał Cagivę Mito przerobioną na 150 cm. Ja sam ją dokręciłem do 190 km/h,a jeszcze śmiało ciągnęła.

Co do tuningu - zastanów się. Wydasz kasę,a za 2-3 lata sprzedasz i będziesz szukał nowego moto. Czy na pewno to Ci się opłaca??

Przy tuningu warto o rozrząd zadbać. Do tych wspomnianych 10,5 tyś. powinien wytrzymać fabryczny,ale sprężyny na twardsze obowiązkowo trzeba zmienić.

Wtrysk paliwa - zorientuj się dokładnie,jak tam jest sterowane czas wtrysku. W niektórych samochodach wystarczy inny opornik wlutować,aby więcej wachy dostawał. Jeśli masz sondę Lambda to jej nie wywalaj - wówczas komputer może przejść w tryb awaryjny,z powodu braku sygnału z sondy(czyli 50% obrotów do dyspozycji....)

Tuning 4suwa wyniesie więcej,niż dwusuwa. Rakiety z tego nie zrobisz,a jedynie będzie miała "znośne" osiągi.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Juz mam wstawione te czesci do YZFki ( Kit Trofeo Mallossi + walek malossi + zebatka 16) , jest moze ktos kto posiada taka yzfke o takich czesciach lub posiadal , bo nie wiem za bardzo ile powinna isc na tych czesciach , bo tyle co ja lecialem to bylo 141km/h przy 9,5 tys obr. , mysle ze to bardzo malo na tych czesciach i nie wiem czy sie tym martwic .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Osiągi znośne. Nie masz czym się martwić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Osiągi znośne. Nie masz czym się martwić.


Co do tej wypowiedzi teraz nie moge sie zgodzic po paru miesiacach. Dlatego ze martwilem sie o osiagi YZFki , co nie dawalo mi spokoju . Doszedlem do dobrego rezultatu , wystarczylo chwile sie pobawic z modulem .Rezultat : 152km/h .Mysle ze jeszcze troche wiecej pocisnie jezeli sie jeszcze troche pobawie z modulem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Czekamy na filmik:)
jak ze spalaniem?
No i 152 km/h jak na 125 po tuningu w 4T to dosyć sporawo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=f6GM5O2qv84

Tu mam jeden filmik nagrane ale to calkiem na poczatku jak nie byl dobrze wyregulowany itp. Nie mam za bardzo pomyslu na zamontowanie kamerki (iphone) za kazdym razem jak nagrywam powstaja wibracje .
3:05+ dalem pelen gaz . Sproboje jak najszybciej nagrac filmik :)
P.S. Spalanie ok.4,5l /100km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Całkiem nieźle:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Vioxo pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=f6GM5O2qv84

Tu mam jeden filmik nagrane ale to calkiem na poczatku jak nie byl dobrze wyregulowany itp. Nie mam za bardzo pomyslu na zamontowanie kamerki (iphone) za kazdym razem jak nagrywam powstaja wibracje .
3:05+ dalem pelen gaz . Sproboje jak najszybciej nagrac filmik :)
P.S. Spalanie ok.4,5l /100km



łoł, jak na r-ke to niebo a ziemia w porównaniu do serii
tutaj masz 100+ dajesz manetę i to odchodzi

seryjna to powyżej 100 już ledwo ledwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
W sumie to masz osiągi takie,jak 80 na poziomie Racing w 2T,tylko spalanie mniejsze:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
W sumie to masz osiągi takie,jak 80 na poziomie Racing w 2T,tylko spalanie mniejsze:)



Tylko że on może tą prędkością jechać sobie spokojnie w trasie..
A na tej pro elo 80 to do sklepu dojedziesz po nowy tlok tą prędkością

-- 10 wrz 2013, o 17:23 --

Biskup Śmierci pisze:
W sumie to masz osiągi takie,jak 80 na poziomie Racing w 2T,tylko spalanie mniejsze:)



Tylko że on może tą prędkością jechać sobie spokojnie w trasie..
A na tej pro elo 80 to do sklepu dojedziesz po nowy tlok tą prędkością




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Hahahaha,niezłe.....
Jeśli spotykałeś takie sprzęty to widać same trupy to były....
Przejeździłem na tłoku Meteor oraz na seryjnym cylku ponad 20 tyś km i żadnego luzu,komprecha 9,5 bara.
Cylek nadal sprawny,obecnie docieram 80 na poziomie Racing i również nie sprawia problemów.
Owszem,4T ma większą wytrzymałość,jednak w małych pojemnościach zawsze będzie wąchać spaliny 2T.
Zauważ też,że robiąc generalny remont silnika 2T wydasz o połowę mniej kasy,niż w przypadku 4T.......

Co do prędkości powyżej 100 km/h - dla mojego sprzętu to nie problem. Wiele razy jeździłem w trasy powyżej 150 km,utrzymując 90-100 km.h(mowa o seryjnym cylku) i jakoś tłoka nie stopiło itp.....

Przy prędkości 100 km/h silnik kręci 12 tyś obr. Ciekawe,jak długo wytrzyma jego silnik,gdyby codziennie był wkręcany do tych prędkości obrotowych?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...