Dzisiaj jest 23 sty 2025, 2:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 10:47 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
zmierz kompresję, i jeśli jest padlina, masz cylinder do szlifu. przynajmniej tak się to robi w 2t - ale 4t aż tak bardzo pod tym względem się (chyba) nie różni.




_________________

150


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 13:10 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:00
Posty: 3
Pojazd:
Witam!!!
Mam ten sam skuter. Toporna maszyna. Ale do rzeczy ja mam często problem z odpaleniem po paru dniach bez odpału. Podlewam benzynę do cylindra i od tyku ujmuje aby nie męczyć akumulatora. Dobra to bym przeżył bo robie tak od 3 lat. Ale wczoraj jechałem nią 100 km/h a tu nagle wskazówka prędkościomierza zaczęła spadać aż przy 40 zgasł całkowicie. Nie mogłem go odpalić ale po czyszczeniu gaźnika i parokrotnym podlaniu do cylindra jakaś godzina prób odpalił. Ale jest problem. Z tłumika zamiast normalnych spalin leci "siwy dym" jak nigdy i tak jakby zawory stukały (coś stuka w silniku słychać to na wolnych obrotach). Czy one się przestawiły czy coś innego stuka? Jechałem nim jakieś 200m jeszcze po tym odpaleniu(więcej boję się aby czegoś nie popsuć) a na mocy nie stracił tylko te stuki i dymienie. Co jest grane? Pomocy... z Góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 13:53 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Jeśli by to był 2suw, to takie objawy to na 90% pierścienie. Łatwiej było by też zdjąć głowicę i zobaczyć co i jak.

Z racji tego że to 4T, polecam wizytę u mechanika, sprawdzenie kompresji, może też pierścień Ci wyfrunął i gdzieś tam stuka w środku jakaś jego resztka? :-)




_________________

150


Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 13:53 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 15:47 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:00
Posty: 3
Pojazd:
Zaryzykowałem i pojechałem na nim do mechanika jakieś 4km. Na szczęście nic się nie stało a jechałem 50km/h. I teraz mam pytanko jeszcze czy któryś z kolegów ma może dostęp do katalogu części do tej Yamahy? Bo mechanik mówił żebym wykombinował bo bardzo by się przydał. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 20:29 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Masz na myśli książkę serwisową? Poszukaj w internecie a swoją drogą to mechanik sam powinien takie rzeczy robić, tzn szukać tego rodzaju informacji.

Faktem jest że niestety rzadko kiedy tak się zdarza ;/ ale jak trafisz na takiego co poszuka to wiesz że masz pasjonata :-))




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 21:39 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:00
Posty: 3
Pojazd:
Ale to jest bardziej taki kolega taty więc poszukam mu. Dziękuje za odpowiedzi i jakby miał ktoś dostęp do tych dokumentacji to prosiłbym o kontakt. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: yamaha beluga
Post: 01 sie 2009, 6:59 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
nie ma ktos do sprzedania tłoka pierścieni i sworznia do yamaha beluga xc 125.............????? rozważam też opcje sprzedaży motorka w całości lub na części...
(sorki że pisze akurat w tym temacie)




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy