Dzisiaj jest 27 maja 2025, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
hmm to teraz mam dylemat , czy ZX czy R , w przyszłości nie mam zamiaru wsadzac 70 ccm , czytałem kiedyś na forum że przy większym gaźniku spalanie się zmiejsza ponieważ silnik się tak nie męczy gdy potrzebuje dawki paliwa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Do serii Bierz Zx, niskoobrotowy;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
ale skoro spalenie skutera na wydechu wysoko obr. lub nisko obr. się nie rózni to wole tego Yaśka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 14:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
To, że Yasuni jest jest mocniejszy to nie znaczy, że lepszy. Oczywiście lepszy, ale mim zdaniem do 70cc, a do 50cc wystarcza Leo ZX. Brat ma w Peugeocie:
wario polini sc wydech Yasuni R i za chiny tego nie idzie wyregulować. Bierz Leo ZX, lub jeśli skłaniasz się ku Yasuni to tylko Z.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
regulacja w peugocie a minarelli jak słyszałem się różni , minarelli łatwiej jest wyregulować
i kolejny dylemat zx czy yasie r ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 16:50 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
ja byłbym za r, chociaz zx tez jest bardzo dobry, chyba najlepszy na serie, to jest trudny wybrór, ale jeśli na 1000% nie bedziesz zmienial pojemności to ze względu na cenę chyba zx się będzie bardziej oplacal, ale z doswiadczenia wiem że apetyt na moc rosnie w miare jedzenia wieć r była by przyszłościowszym wydechem, która by była odpowienia na każde 70 sport/midrace. Wydech w 2t to jedna z najdrozszych czesci wiec czasem kupic raz niż potem wymieniac




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
za niecały rok zdaje na prawko , w sumie kusi mnie ta 70 ale za kase ktora trza zaiwestowac wole se do auta doplacić...
czy w 50 jest duża różnca w osiągach , miedzy ZX a R , i czy napewno S6 pro replica odpada przy tych wydechach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:31 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:53
Posty: 90
Lokalizacja: ja jestem?
Pojazd:
TobyRox, ja bym na twoim miejscu brał pro replice jezeli masz sportowe sprzęgło i wario albo jeżeli masz zamiar to w puźniejszym czasie kupić a jeżeli nic nie masz to albo nie chcesz tego wymieniać to weź ZX




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=105415
wejdź i oceń mojego boostera


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 17:33 przez rafcze93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
w sumie do seri zx lepszy ale jak dobrze r'ke wyregulujesz to więcej da




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
mam tylko wariator sportowy Hebo NG , sprzęgła raczej niej bede wymieniał ...
mnie zależy na tym by skuter mało palił a jak trzqa będzie żeby potrafił troche POWER-a z siebie wydusić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 22:35 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
na R po regulacji będzie większy power a pro replica powinno być latwiej wyregulować, chociaz z doswiadczenia wiem że chyba R bedzie latwiej nic ta replice




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
czy sportowe sprzegło jak Malossi Fly lub Hebo N pomaga z regulacji napedu przy sportowym wydechu ? czy właśnie naodwrót?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 17:59
Posty: 37
Lokalizacja: Okolice Nidzicy
Pojazd:
Fe$teR, co ty pierdzielisz ! W życiu nie kupuj S6 do 70ccm do 50ccm tak. Kolego trochę Ci się pomieszało w główce. To Stage6 Pro ma takie osiągi a nie Stage6 Pro Replica !




_________________

Aprilia Sr >>> Yamaha Aerox 70 >>> Aprilia Rs 125 :)
Apka :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1266645#1266645




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
polecam stage6 pro replice tak samo jak i LV TT. Powiem Ci szczerze że obojętne jaki wydech kupisz i tak będziesz zadowolony. Jedni polecają to a drudzy to. Każdy ma inne odniesienie, jeden powie że na tym wydechu rwie jak głupi i ten najlepszy, drugi powie że jego najlepszy bo tak jedzie i tym sposobem nie dowiesz się który najlepszy. A tak na prawde czy to będzie pro replica, zx czy R to bez różnicy jeśli nie zmieniasz na 70. Polecam Ci pro replice bo ładnie wygląda;D jeździ też bardzo dobrze, równo przyspiesza i przy cylku seri v-max około 100km/h. Przy LV TT osiagi były podobne. A teoretycznie wydechy nie do porównania według wielu. Więc kup to co tańsze, bo widać że zależy Ci na kasie, czyli Yasuni od razu wyklucz bo w dobrym stanie to około 400zł musisz dać a za ZX to nawet za 200 kupisz, tak jak i pro replice. Pozdro;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 18:42
Posty: 153
Pojazd:
bierz zx mam ja na Seri i śmiga




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=158660




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
yasiek drogi ale skoro osiągi są podobne to dla samej naklejki YASUNI nie warto wykładać 150 zl wiecej , mysle nad S6 pro replica , a ZX , poprostu wybiore ten który bedę miał okazje zakupic w dostepnej cenie
dziękuje wszystkim za porady temat do zamknięcia


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 18:02 przez TobyRox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 18:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
sebagbw pisze:
Polecam Ci pro replice bo ładnie wygląda;D jeździ też bardzo dobrze, równo przyspiesza i przy cylku seri v-max około 100km/h.



Hahaha to koles to smieszny jestes :mrgreen: na tym szajstwie chcesz 100km/h wycisnac :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
:arrow: 100 to chyba z górki i licznikowe;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nike375,Wierzu, szajstwo to wy macie;) i nie tuninguje silnika keewaya tylko zrobiłem swapa. I mówie o licznikowych 100-105km/h a to jest realne 95km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
sebagbw, Dobra cwaniaku na co zrobiłeś swapa??

:arrow: Pewnie na minarelli czyli to samo co ja mam.

Gdybyś miał cud malina silnik to byś swapa nie robił :lol: :lol:

Zadne seryjne minarelli nie pójdzie 100km/h [realne]




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 17:32 przez nike375, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy