Dzisiaj jest 20 lis 2024, 6:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2011, 22:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Witam mam silnik piaggio free i ostanio jak zdjalem cylek to stare pierscionki sie pokruszyly wiec zamowilem nowe, przyszly, zamowilem je , lecz nie moge zalozyc cylka. Pierscienie siedza ladnie w rowkach i w zamkach i nie moge wlozyc cylka, macie na to jakis patencik lub sposob>????


Ps. nasmarowalem olejem tez cylek zeby latwiej bylo i nic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Ja w quadzie opaską metalową na węże gumowe zakładam i wkładam cylek i powoli popuszczam:DD




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
wkładasz cylinder na szpilki wkładasz żeby łebek tłoka wszedł do cylindra ściskasz pierścienie druga osoba wkłada delikatnie cylinder i z drugim pierścionkiem to samo , tylko wcześniej posmaruj delikatnie olejem do mieszanki tłok , pierścienie i cylinder żeby nie porysować nic




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Robilem tak i cylek nie chce do konca wejsc




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Samemu dasz radę. Jedną ręką trzymasz ściśnięte pierścienie na tłoku i sam tłok aby nie zjechał, drugą uderzasz w cylinder od góry.

edit
Jak do końca, ile brakuje? Co się dzieje jak zakręcisz magnetem/wariatorem?


Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 23:15 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Jak zakrece magnetem to cylek chodz razem z tlokiem, jeszcze troche brakuje, z prwej strony pierscienie troche bardziej odstaja niz z lewje a sa sciniete, moze zdjac tlok wlozyc w cylinder i zalozyc to razem???




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:39 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
aaaa kolego olejek byl grany :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
psort_96, jak masz cylinder nie przykręcony to będzie chodził razem z tłokiem a tym bardziej,że nowe pieścienie masz..
Ściskaj je na maxa a od gury wpychaj cylinder..Niech ktoś najlepiej Ci przy tym pomoże..
Nasmarowałeś cylinder i tłok olejem przed składaniem?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Tak nasmarowalem, jeszcze jutro cso poprobuje...




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 10:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
psort_96 pisze:
Tak nasmarowalem, jeszcze jutro cso poprobuje...



jakie są pierścienie nominalne a może za duże na 1 lub 2 szlif zobacz czy same pierscienie wejda do cylindra czasem trzeba je przyszlifować




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy