Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2015, 21:11 
*

Rejestracja: 24 cze 2015, 20:25
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Keeway Matrix
Witam mam wielki problem dotyczący Keewaya Matrixa.

Obrazek
http://zapisz.net/images/800_img_20140623_181353.jpg
Przez 8 tyś nie miałem z nim problemów oprócz psujących się czujników stopu ale to nie istotne w każdym razie mam w nim niebieskie sprężynki sprzęgła Hebo, rolki 4.7g i tłumik Hebo New Performer, wyciskał 80km/h. Pewnego razu właśnie przy prędkości maksymalnej padł nagle. Po zabraniu go busem do domu i rozebraniu okazało się że zatarł się w piękny sposób.

Obrazek
http://zapisz.net/images/835_11650611_817824388332392_14004.jpg
Myślałem że to wina braku oleju czy zepsutego dozownika ale dozownik okazał się sprawny no więc pomyślałem że po prostu go przegrzałem zrobiłem wtedy 30 km na pełnej manetce, robiłem więcej wcześniej no ale przebieg w końcu rośnie. Wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, uszczelki, umyłem ładnie silnik (Odpadł kawałek tłoka ale go nie znalazłem musiał wylecieć wydechem), wlałem nowy olej, poskładałem chodził pięknie ładnie kopcił, olej było czuć, pochodził tak z godzinę i pojechałem się przejechać. Jechałem 40km/h po jakimś kilometrze znowu padł... Załamałem się. Rozrusznik teraz kręci, wcześniej było słychać turkotanie no ale nie chce odpalić i tutaj proszę o pomoc. Jedyne co przychodzi mi do głowy to zatarta przekładnia moim zdaniem zblokowało ją i pewnie pierścienie pękły. Jak myślicie czy to wina przekładni czy czegoś innego? Nie chce rozbierać na próżno może ktoś z was miał już z czymś takim do czynienia. Proszę o pomoc nie mogę wysiedzieć w domu :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 cze 2015, 21:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Możliwe, że ten kawałek tłoka jednak się gdzieś zawieruszył i teraz zrobił robotę. Oczywiście to tylko przypuszczenie, bo mógł się wrócić z wydechu również.... Niestety ale jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Możesz również sprawdzić wcześniej kompresję. Jak nie będzie dobrej to wiesz co i jak...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2015, 1:47 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Miałem to samo zatarłem w tyg 4 cylindry 2 markowe i 2 chińskie Kawałek skruszonego tłoka /Sworznia cały czas siedział w komorze wału i zacierał mi ładnie 1 po 2 cylindrze

Nie wykluczone i bardzo prawdo podobne ze z wydechu zaciągną jakiś syf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy