Poszukujemy
PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI KLIENTA // SPECJALISTĘ DS. OBSŁUGI KLIENTAOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- obsługę klienta sklepu internetowego i detalicznego
- prowadzenie korespondencji z klientem, m.in. przez e-mail, messenger
- dbanie o wysoki poziom obsługi klienta
- współpracę z innymi działami firmy w zakresie realizacji zadań
Wymagania:- doświadczenie w sprzedaży za pośrednictwem platformy internetowej np. Allegro
- samodzielność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- sumienność, dokładność, otwartość na nowe zadania
- systematyczność, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- uprzejmość i zorientowanie na klienta
- wysoka kultura osobista
- dobra znajomość programów pakietu MS Office
- mile widziana znajomość branży i doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki techniczne)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z bardzo małą rotacją pracowników
- możliwość wykazania własnej inicjatywy w zakresie wykonywanych obowiązków
- dobre warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji
Prosimy o wysyłanie CV ze zdjęciem na adres
praca@mieloch.pl Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych”.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami
Pełne ogłoszenie oraz informacje dotyczące przetwarzania danych:
https://mieloch.pl/kariera-praca.html