Dzisiaj jest 26 sie 2025, 3:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2011, 1:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam! mam takie pytanie a nawet może mały problem.

Bo chodzi oto że mam chłodnice od aeroxa jak każdy wie chłodnica od aeroxa ma 2 wyjścia na zbiorniczek wyrównawczy żeby był obieg w chłodnicy i tu nasuwa sie problem.

Gdyż ja posiadam zbiorniczek wyrównawczy od malaguti który ma tylko 1 wejście na wąż do chłodnicy, a nie jak w aeroxsie dwa.

Wiec nasunął mi sie pewien plan żeby to połączyć za pomocą trójnika, obieg będzie wiec chyba git.

oto jak chce to podłączyć.

Obrazek

chyba da rade?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Pyle, Nie może być tak . Przy korku powinno być jeszcze jedno wejście na wężyk w zbiorniczku wyrównawczym . Ten u góry ma wlewać płyn a dolnym ma z powrotem do chłodnicy spływać i taki obieg ma być .. Tak jak Ty narysowałeś raczej nie może być bo nie będzie obiegu przez zbiorniczek .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 7:43 przez szwedo22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale bedzie obieg w tym trójniku zamiast w zbiorniczku wiec powinno być gites.

zawsze moge ten wezyk co ma byc przy korku dać troche go wyżej ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 7:50 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Pyle, Tylko on tak na prawdę to nic nie wyrówna ;P I tak nie odpowietrzysz układu chłodniczego . Spróbuj znaleźć inny zbiorniczek albo zrobić takiego cycka u góry na wężyk w zbiorniczku .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dlaczego nie odpowietrze układu? a przy głowicy moge odpowietrzyć ;p

no dobra, zrobiłbym dziurke w zbiorniczku żeby płyn krążył tylko jak uszczelnić potem obok tej rurki co tam włoże, silikonem?

aha i czy wąż do zbiorniczka może być długi z jakieś 50cm?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 7:58 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 9:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Masz tylko dziurę z dołu?
Zrób gdzieś z góry żeby miał którędy wpływać do zbiorniczka ten płyn.
Obok tej rurki którą wkleisz tam możesz uszczelnić to np. Opalarką która stopi ten plastik i się ładnie sklei. Albo roztopić inny plastik i ładnie uformować aby nie ciekło :P Mi z góry się urwała ta rureczka i roztopiłem jakiś plastik niepotrzebny , wziąłem na nożyk ten roztopiony plastik i ładnie obok tego formowałem :mrgreen: Wszystko ładnie trzyma :P

Co do długości węża , to tak może być , tylko więcej płynu ci wejdzie :P


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 9:27 przez Xxwojtus123xX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Moim zdaniem sposób z trójnikiem był ok, ponieważ obieg był w tym trójniku a jeśli by było mało płyny czy coś to on sam by leciał przez ten trójnik do obiegu




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Ten rysunek jest źle zrobiony bo może Ci rozwalić zbiorniczek albo będzie się z niego wylewać, nawet ten trójnik by nic nie zdziałał.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 16:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to co robic tylko dziure w zbiorniczku nic wiecej?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2010, 20:59
Posty: 36
Pojazd:
zatkaj jedno wejscie od chlodnicy i podłącz na jeden wezyk i bedzie ok ja tak mam i jest zajebiscie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
junior7 pisze:
zatkaj jedno wejscie od chlodnicy i podłącz na jeden wezyk i bedzie ok ja tak mam i jest zajebiscie ;)


Dokładnie tak trzeba zrobić! U juniora tak zrobiliśmy i cacy jest :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Ja mam na jednym wężyku i też mam zbiorniczek wyrównawczy od malaguti i wszystko jest dobrze.
Żadnego zbiorniczka mi nie rozwala ciśnienie :P
możesz zrobić tak jak narysowałeś na "schemacie" :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale jak zatkam jedne wejscie, to nie bedzie obiegu chyba w chłodnicy?

czy jak to? bo moim zdaniem obieg jest przez całą chlodnice i on wraca do zbiorniczka i z zbiorniczka idzie dalej.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
będzie obieg z chłodnicy, możesz zrobić na ten trójnik i będzie napewno wszystko dobrze.
Jak byś zatkał jedną dziurę to też pewnie będzie dobrze.
Nie umiem Ci tego dokładnie wytłumaczyć ponieważ nie wiem jak jest wykonana w środku chłodnica.
Ja mam 2 małe od f12 więc nie mam takich problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no własnie, moim zdaniem to obieg chłodnicy jest kończony w zbiorniczku i ze zbiorniczka znowu leci na dół a pompa wody podbija płyn do góry i leci przez cześć chłodnicy do zbiorniczka.

moim zdaniem to tak leci przez całą chlodnice, wiec jak zatkam jeden otwór to nie ma obiegu.

Obrazek




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 17:47 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
To sprawdź to.
Zatkaj oba otwory od zbiorniczka i wlej wody przez otwór np od cylka, jak w 2 będzie woda to będzie tak jak ja mówię czyli dobrze,
Takie to trudne? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jak jak? :lol:




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Pyle, Ty chyba nie wiesz jak działa chłodnica :P. Zrób tak jak mówię, że zatkaj jeden gwizdek a pod drugi podłączasz przewód ze zbiorniczkiem i wszystko jest git.




_________________

Mechanika skuterowa, przeróbki pod stunt!
Crash pady, pegi - gg. 6588397
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 21:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
napewno, ej koledzy zebyscie mnie w ciula nie zrobili, to moge jeden otwór zatkać np ten mniejszy?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy