Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2011, 15:43 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 15:26
Posty: 8
Pojazd:
Witam! Mam małe pytanie odnośnie zębatek w kingu łosiu. Otóż miałem seryjną 50, padł cylinder kupiłem silnik 110ccm, miał on jeździć w granicach 90km/h, a mój 100% w serii 80km/h nie przekracza. Dlatego myślę o większych zębatkach. Seryjnie mam w silniku 14 zębów, a na kole 38. Planuje zmienić na zębatkę 16 zębów przód (taką dostałem gratis do silnika) oraz 32 zęby na tył. Możecie mi powiedzieć co osiągnę przez taką zmianę ew. ile km/h zyskam? Z góry dzięki za odp, pozdrawiam.

PS. jeśli zły dział proszę o przeniesienie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2011, 19:24 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 15:26
Posty: 8
Pojazd:
podbijam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Nie wiem czy się poradzi w ogóle na 16/32 hahaha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 15:26
Posty: 8
Pojazd:
Rozwiń swoją wypowiedź, bo aktualnie wnioskuję, że masz nieodpartą chęć dyskryminacji marek pochodzenia innego niż ta, którą posiadasz. Jednych ciągnie do tego innych do innego, każdy ma prawo dokonać własnego wyboru. Ja wolałem kupić nowy motor niż, używany z nie wiadomo jaką przeszłością. Sądzę, iż Twoją wypowiedź miała charakter głównie ironiczny i nic poza tym. Wiem, że mam racje, dlatego nie sądzę, żeby dalsza konwersacja z Tobą miała sens. Dziękuję dobranoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 20:25
Posty: 323
Lokalizacja: Rybnik(Leszczyny)
Pojazd:
:shock:
Jak dasz większą zębatkę na przód to tracisz na mocy, jak dasz mniejszą na tył to tracisz na mocy, a Łoś nie ma 100km, ani nawet 50 żeby nie miał problemu z takimi zmianami. Jak dasz takie przełożenie jak chcesz zastosować to Twój łoś może nie ruszyć z miejsca np. w dwie osoby albo pod górę, a w 2 osoby pod góre to juz na pewno nie da rady. Ewentualnie możesz dać te 16 na przód i zobaczyć co będzie.




_________________

Obczaj GSM'ke:
»»» http://polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM-50/124032 «««
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 21:16 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 15:26
Posty: 8
Pojazd:
mato15, dzięki, w sobotę założę tą 16-stkę i zobaczę czy dało to jakieś efekty. Ewentualnie czy większa dysza dałaby jakąś poprawę w osiągach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy