Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 12:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Do tego co napisał o mechanizmie kopniaka klaudio79 można jeszcze dodać że w zębach półksiężyca i zębatki pośredniej zbiera się i jest tam ubijany proch i resztki zużywającego się pasa.To też warto wyczyścić.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kręci się lekko. Jak wykręcę świece i zatkam palcem tam gdzie jest świeca i po chwili puszcze to pluje paliwo. Nie wiem już co się stało a wiem że w serwisie jak mi rachunek wystawią to się nie wypłacę;/ A chcę go na wiosnę sprzedać, bo robię prawko A1 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:11 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
robol2010 pisze:
po chwili puszcze to pluje paliwo.
To masz cos nieźle rozregulowane w gaźniku. Palec będzie zalatywał zapachem paliwa, ale nie może być mokry ani tam nie może tryskać jak z beczkowozu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Są dwie opcje albo go zalałeś tym kopaniem tak mocno albo zaworek iglicowy wisi w gaźniku i cały czas nalatuje paliwo skoro masz go pełno w cylindrze i karterze.....

Wyciągnij gaźnik i z podłączonymi wężami zassij żeby paliwo z baku dolatywało do gaźnika, popatrz czy coś wycieka z gaźnika. Jeżeli tak to...

Rozbierz gaźnik, zdejmij pływak z iglicą. Przedmuchaj i składaj z powrotem bez żadnych paprochów czy piachu bo zaraz będziesz miał to samo. Oczywiście popatrz na inne elementy jak dysze (szczególnie biegu jałowego często się zapycha bo jest bardzo mała). Możesz jeszcze sam zaworek iglicowy wsadzić do gniazda (bez pływaka i wypróbować palcem czy chodzi góra dół lekko) i sprawdzić czy lekko chodzi nie ma żadnych zacięć ,ale podejrzewam że przy rozbieraniu i tak cały syf wypadnie i już będzie działać. Potem poskładaj i nie wkładaj gaźnika tylko podłącz wężyki postaw go w pozycji jakiej jest zamocowany w skutrze i zassij żeby paliwo do niego naleciało. Jeżeli nie będzie nic ciekło to już można montować.

Zalany cylinder trzeba wysuszyć. Zdejmij zawór membranowy i wężykiem ze strzykawką czy jakąś pompką albo po prostu zassij ( smacznego) wyssij co się da z karteru a reszta nich odparuje.
Jak już będzie sucho to montuj wszystko i jazda.

Aha jak jednak będzie gaźnik ciekł to pogadamy później... na pewno nie montuj.

Jeżeli nic nie cieknie to wsadzaj z powrotem po wysuszeniu i wyssaniu z silnika wachy.

No i wszystko wskazuje nadal na gaźnik wadliwe działający, przez to ci te świece tak siadają itd.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
robol2010 pisze:
Kupiłem NGK 8. Założyłem, kopie i kopie i nic. Sprawdzam i świeca jest sucha. Patrze na filtr paliwa który jest między bak/gaźnik, a w nim nie ma paliwa;/ Ściągnąłem z gaźnika przewód od podciśnienia ciągnę i nic;;/ Gdy ściągnę też z gaźnika przewód paliwowy i go zatkam i pociągnę podciśnienie to wtedy paliwo leci podciśnieniowym. Chyba że tak ma być. Musze to sam naprawić bo fundusze są prawie 0;/ wszystko poszło na robienie z nim w serwisie ostatnio.
Nowy wariator bo stary się zepsuł , Dorobienie kopki , regulacja gaźnika.


Sorry nie przeczytałem dokładnie i cały mój wywód nie jest potrzebny o gaźniku skoro ci leci przez podciśnienie.
To nalatuje prosto do karteru i masz powódź w silniku.

Zaworek kosztuje od 40 do 60 nawet czasem się taniej trafi.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
AlanEg pisze:
Mam plan.... jak paliwo nie leci przez kranik to stwóż (ja to tak nazywam) sztuczną kompresje... weś strzykawke z benzyny w niej i odkręć świece i wpierdziel całą strzykawe benzyny xD powinien załapać od kopa xD ja tak robiłem jak miałem kingwaya quriera 2t i jak miałem problem własnie z paliwem ;p i zawsze zaciągał ;p a potem juz normalnie odpalał ;) aż nie wyjezdziłem paliwa do 0 ;p


Jak tak zrobisz to będziesz miał zalany silnik i jeszcze możesz uszkodzić układ korbowo tłokowy!




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
klaudio79 pisze:
To nalatuje prosto do karteru i masz powódź w silniku.

Zaworek kosztuje od 40 do 60 nawet czasem się taniej trafi.


Jaki zaworek? Nie wiem co jest. Wczoraj było ok 3L w baku a dzis rano patrze jest ok 1L...;//
Czyli żeby go wysuszyć to muszę odkręcić coś w silniku. Co dokładnie. Czy to będzie proste czy nie brać sie za to. A mogę go osuszyć zatykająć tam gdzie jest świeca i kręcic rozrusznikiem.. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 16:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Zamiast tej strzykawki, wykręcania świecy i nadwyrężania gwintu głowicy wiecznym wykręcaniem i wkręcaniem nie lepiej zdjąć wąż podciśnienia, zassać kilka razy z niego i paliwo napłynie do gaźnika :?: Pod warunkiem że kranik jest sprawny. W tym przypadku jak napił by się paliwa na początku i już by było wiadomo co jest grane.
Zdążyłem przeczytać ten post :wink: Wywal ten kranik albo zakładaj na razie na wężyk mocna klamrę aby nie ściekło całe paliwo do karteru. A kranik trzeba nowy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 16:13 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mycen Czyli mam ściągnąć z gaźnika przewód podciśnienia i ciągnąć? I jeżeli się nim "napije" benzyny to znaczy ze kranik do wymiany? A jeżeli nie to znaczy że wszystko ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 16:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Teraz to już nie ma po co. Wiadomo ze kranik jest KO i do wywalenia. Albo zostaw go sobie ,otwórz i zobacz jak to jest skonstruowane. Przyda się ta wiedza przed ewentualnym dmuchaniem kompresorem do podciśnienia.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 20:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
AlanEg pisze:
paliwo w cylindze 2t musi byc.
W porządku,tylko jemu paliwo idzie podciśnieniem,cały czas i spuściło w ten sposób pół baku przez noc.Zalewa mu karter więc jak ma zapalić :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale był zalany.... Wysuszyłem go metodą: Podłączony pod aku samochodowe, bez świecy, kręcę rozrusznikiem, przykładam palec tam gdzie świeca była. Puszcam. i z hmm 2L bęzyny mogło się wylać nawet...
Gaźnik chyba jest ok bo wkręciłem świece , 0 paliwa w baku. Do przewodu paliwowego przed gaźnikiem dałem trochę paliwa i odpalił i jeździł normalnie. Jak sie paliwo skonczyło zgasł.
Wlałem trochę do baku i nie ciągnie;/
Czyli kranik jest zepsuty i mam iść kupić nowy?
Jeżeli przewodem od podciśnienia leci paliwo to kranik do wymiany?
Chyba że źle podpoiłem ale to raczej nie możliwe bo zawsze tak było..:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 21:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Górny,grubszy jest paliwowy. Dolny trochę cieńszy, vacuum.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To podpięte jest ok. A możesz jeszcze mi odpowiedzieć na pytania z poprzednie postu o kraniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 21:47 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tak, jest do wymiany bo z podciśnienia nie ma prawa nawet kropla benzyny pójść. Membranka w kraniku jest bardzo delikatna i cieniutka.Wiem ,bo rozbierałem swój. Musiało ją coś uszkodzić.
Masz kranik wtykany do baku czy przykręcany i wężem łączy się bak z kranikiem :?: Wtedy kranik ma 3 króćce.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 21:49 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przykręcany do baku. Są dwa wyjścia: Podciśnienie i Paliwowy.
Taki mam: http://www.moto.allegro.pl/item78839436 ... _cena.html
Tylko na allegro są różne gwinty. Także wykręcę swój i jutro popytam w sklepach .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 22:19 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Pytałem dlatego że jakbyś miał na 3 wyjścia można awaryjnie jeździć na samym wężyku i klamerce :) Bez kranika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2009, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W żadnym sklepie w krakowie nie mieli takiego:D był wszystkie ale na inny gwint...
Przewierciłem w tym tą przegrodę w środku. Teraz paliwo leci:D podcisnienia nie ma:D zatkałem to, w gaźniku też. Skuter działa. Tylko nie wiem co jest bo osiągi max 45;/ a wcześniej 70. I teraz też dużo gorsze przyspieszenie. Może za mało paliwa przez kraik przelatuje? A może coś innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy