Dzisiaj jest 19 sie 2025, 11:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2012, 12:05 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
Witam, mam neoske z 2009r. jechałem wczoraj rano do pracy i skuter mi zgasł i nie chce odpalic(zgasł mi w trakcie jazdy gdy miałem najwyższe obroty) próbowałem dzisiaj z nim coś robić świeca jest wilgotna. Dodam jeszcze, że gdy prubóje odpalić skuter na kopce tak po 20 kopnięciach tak jak by strzela z ruły wydechowej prosze o pomoc !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Zmień świece. Jest iskra?




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 19:22
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Zip II , Free
Sprawdź czy jest iskra?




_________________

Nie odkładaj marzeń,
Odkładaj na marzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:18 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
iskra na świecy jest bo sprawdzałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Daj inna świece.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
zmieniłem świece nic to nie dało, dodam jeszcze ze jak jezdziłem jakis miesiąc przed zdarzeniem skuter nie wkręcał sie na pełne obroty jak to 2-sów, i coś mieliło w przekładni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 15:55 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
w sensie coś tam ,,szuszczało,, ; >




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 18:00 
*

Rejestracja: 06 paź 2012, 17:54
Posty: 1
Pojazd:
Hmm może to być problem z wariatorem albo tłok może być zatarty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 9:09 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
właśnie też tak mi siw wydawało, że może być zatarty, ale wydaje mi się że kompresję ma, (lecz kopka coś leciutko chodzi), natomiast gdy jechałem to jak tłok by sie zatarł to chyba by mi koło zblokowało nie ?, a jak mam sprawdzić czy JEST ZATARTY CZY NIE ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 10:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Sciag głowice, wyjmij cylek i zobacz czy są rysy.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy