Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 gru 2011, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Siema :)
Dzisiaj jeździłem NRG i stanąłem, żeby założyć sobie rękawiczki.
Założyłem i dodałem gazu a tu zgasł zupełnie tak jakbym przekręcił stacyjkę na OFF.
Myślę sobie spadła fajka ze świecy, ale okazało się że nie.

Obawiam się, że może być zatarty bo zrobiłem około 30 km na świecącej kontrolce oleju. Wcześniej też jeździłem jak się świeciła i wydaje mi się, że tyle samo.

NRG normalnie chodziło na wolnych dodałem gazu a tu zgasło, próbowałem zapalać z kopniaka jak i ze startera, ale to nic nie daje. Wlewałem również paliwa pod święcę, ale również bez skutków.

Proszę o pomoc, z góry dziękuje :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 20:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Sprawdź kompresję dzięki temu bd wszystko wiedzieć .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
No na razie to mam możliwość sprawdzenia kompresji tylko palcem :|




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Wątpie żeby przez olej bo piaggio tak ma że jak zapali się kontrolka to w dozowniku jeszcze spokojnie 200 ml jest. Celował bym w świecę, gaźnik potem dopiero kompresja.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
No wiem, ale tak poprostu na wolnych by zgasł? Bo jakby nie było oleju to chyba szybko by się zagrzał, wydech by parzył... Na kontrolce jakieś max 40 km przejechałem, więcej nie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Mowie, wyczyść gaźnik i sprawdź czy ma iskrę nawet jak ma to spróbuj z inną.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy