Dzisiaj jest 18 sty 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2016, 21:25 
*

Rejestracja: 01 cze 2015, 20:41
Posty: 24
Pojazd: keeway ry8
Zmienilem olej z castrol scooter 2t na tanszy orlenowski mixol. Co o tym sądzicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 maja 2016, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Jeśli szkoda ci 20zł więcej na olej, który starcza na ponad 1000km, a jest sporo lepszej jakości to trudno (zakładam że przeszłeš z syntetyka na semi syntetyk).
Mogę podesłać Ci jak wygląda cylinder po 9200km jazdy na pełnym syntetyku castrola i mobila. Tłok praktycznie tylko z lekkim nalotem.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 12:39 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Oszczędzanie na oleju powoduje szybsze zużycie cylindra. Czyli zamiast oszczędzać to pieniądze będziesz musiał pakować w częstrze remonty silnika. Ja zawsze kupuję albo castrola 2t racing albo motula full syntetyk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 20:13 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
temat stary nieco ale lej przynajmniej czerwony orlenowski semisynt za jakies 16zl /litr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 7:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
adrjian pisze:
lej przynajmniej czerwony orlenowski semisynt za jakies 16zl /litr
Chyba do kosiarki z hipermarketu. Zdejmij cylinder i popatrz na okno wydechowe po jeździe na tym mixolu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja lałem od zawsze orlena semisynthetic i smarować smaruje, ale to co zobaczyłem po zdjęciu cylindra to szok. Głowica cała czarna, na dodatek są na niej jakieś grudki nagaru, tłok cały czarny na górze, w środku sraczkowaty kolor, ogólnie wszystko zawalone nagarem. Przestawiam się tylko na mobila/castrola/motula. Wolę dołożyć 10zł do oleju niż się później dziwić czemu słabnie, czemu tak szybko cylinder jest zepsuty. Pozdrawiam i nie polecam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 17:05 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
napisalem zeby lat przynajmniej SEMISTYN ORLEN CZERWONY-u nas 16zl zamiast tego co chce lac - MIXOL - u nas za 12 zl
Ja od jakiegos czasu jezdze na Mobil SEMISTYNT-22zl/l

a tak apropo
wrzuce fotki cylka i glowicy s51 po jakims czasie jazdy na olejach typu AXENOL (3zl-100ml)

https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 1844100657




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 18:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
adrjian pisze:
napisalem zeby lat przynajmniej SEMISTYN ORLEN CZERWONY-u nas 16zl zamiast tego co chce lac - MIXOL - u nas za 12 zl

Doskonale zrozumiałem co napisałeś. Zrozum też, że ten orlenowski jest jakości Mixolu. W żaden sposób nie wyśmiewam tego tylko oszczędzając 10zł na tym pogarszasz z czasem osiągi zdrowego cylindra. Sam używam mobile1 semisynthetic i po paru tysiącach jest nagar ale nie taki, jak w przypadku tego z Orlenu. Okno wydechowe potrafiło się zmniejszyć po około 1.5mm na boki. Kanał wydechowy i kolanko wydechu zaklajstrowane warstwą syfu. O głowicy i denku tłoka nie wspomnę, bo to łatwe do czyszczenia. Pomijam też obrzygany dyfuzor i to, że po przebiegu 800km jest tragedia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy