Dzisiaj jest 03 cze 2025, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
zdejmij pokrywe od magneta odpal silnik i zobacz czy sie kreci rowno jak nie to wal krzywy - to 1 z mozliwych czynnosci zeby sprawidz czy wal prosty. a tiger ma racje dozownik oleju mogl ci pojsc rob sam mieszanke 100ml/ 5 l benzyny ja przynajmniej tak robie i mi sie z cylkiem nic nie dzieje od x czasu, bo ja w te dozowniki nie wierze mimo ze tez mam dozownik w am6 ;p nie uzywam go wole sam miec nad tym kontrole ;p




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kamilziom212 pisze:
Ile kosztuje szlif tłoka ?


najlepszy tekst 21wieku :lol:

Szlifowac mozna tylko tuleje cylindra.

A powodow zatarcia jest duzo, tak jak koledzy mowia ... Zla regulacja gaznika, filtr przepuszcza syf, za malo oleju w mieszance, zle docieranie, luzy na wale, itp ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No tłoka się nie szlifuje, a koszt szlifu cylindra około 50zł plus nowy tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
mumin124, wątpię że ktoś zrobi za 50 zł szlifa,myślę że 100 musisz szykować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No ja za tyle robiłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
matjag556 pisze:
mumin124, wątpię że ktoś zrobi za 50 zł szlifa,myślę że 100 musisz szykować.
No co ty, chlopie ! Nawet za mniej mozna zalatwic. 50zl to taka "srednia" ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:02 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
Pomyłka :ups:
ile kosztuje szlif cylindra ** :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
50-60zł przeciętnie kosztuje:) Jak mój kolega mial praktyki w takim zakladzie to mi za 0,5 litra robil szlify;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kamilziom212 pisze:
Riding92, Dozownik oleju wymieniałem dziś mi na drugim dozowniku zatarło ;p
Mniej wiecej rozumiem o co chodzi, ale ktos inny moze nie zrozumiec, bo tak dziwnie piszesz ...


Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 21:18 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:33 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
to wypie**** ten dozownik i zrob sam mieszanke!




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:43 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
A jak z dyszą dać większa np 70 ? Teraz siedzi 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 21:53 
dysza styka, więcej mu nie potrzeba :wink: w dozowniku możesz zrobić zamknięty obieg, a dziure w gaziorze zapchnąć np zapałką lub jakimś klejem i git. No szlif więcej niż te 60 zl nie powinien kosztować... Wiem że regenaracja wału do simka kosztuje 100zł także to na pewno mniej :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 22:16 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
A po co mam wał regenerować ? :D Chyba dobry jest :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 7:42 
to było porównanie :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 7:42 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 8:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 13:01
Posty: 17
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
w samochodówce w Rzeszowie robią za 25zł i odrazu podają jakiego tłoka kupić:)




_________________

Sym Jet euro x - Sprzedany
czas na golfa 3 kombi oraz polo classic 1.6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 7:11 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
A tak od razu zapytam jaki w miarę dobry olej lać do mieszanki ?

Właśnie wyjąłem cylinder . Cylinder jeszcze aż takich rys niema tylko z 4 miejsca przytarte , gorzej tłok wygląda jest na bokach sporo porysowany . Wał macha się boki tak musi być ?


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 8:44 przez kamilziom212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 10:17 
*

Rejestracja: 16 lut 2010, 18:24
Posty: 81
Pojazd:
To pewnie korbowód a nie wał. Korbowód zawsze rusza się trochę na boki.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=344795#344795 Zapraszam do oglądnięcia mojego TGB. SPRZEDAM!!!!!!


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 10:17 przez danio95h, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 11:20 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
Jak sprawdzić wał i łożyska czy są dobre bo nie chcę zajechać następnego cylka . Mieszankę będę robił ale jak sprawdzić to sprawdzić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 19:13
Posty: 38
Lokalizacja: Szklana Huta
Pojazd:
a wiec musisz trochę się namęczyć odkręć cylek zobacz czy korbowód jest prosty luzy na boki możne miedz ale tylko takie małe gorą dół nie może być wcale potem sprawdź luzy poziome czyli poruszaj na bokii za to co wychodzi od prawej strony (magneta) albo na prawa stronę (wariator). potem sprawdź osiowe czyli poruszaj tak jakbyś ciagnol wal do siebie i odpychał.
Potem wywal dozownik możesz tylko wężyk z gaźnika ściągnąć i w to miejsce nawali poxipolu żeby lewego powietrza se nie brało i zobacz czy nie masz syfu w baku

PS filmik instruktażowy nie mojego autorstwa
http://www.youtube.com/watch?v=a5sTSqPncrw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 14:27 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Ja ostatnio robiłem szlif i zapłaciłem 40zł + tłok 140zł i tak tanio wyszło myślałem, że w 250zł się nie wyrobię.




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy