Dzisiaj jest 03 mar 2025, 11:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2010, 11:39 
*

Rejestracja: 18 sie 2008, 15:52
Posty: 7
Pojazd:
Witam
Złożyłem silnik do peugeota jetforca na gaźniku 2T i po jego odpaleniu kręci sie do tylu. Co może być tego przyczyną?? Dodam że zapłon nie ma możliwości regulacji, klin na wale nie jest ścięty także zapłon nie jest za wczesny no a na słuch to silnik chodzi w miare normalnie (niewiem jak z mocą bo nie jeździłem nim)
pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 12:52 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:39
Posty: 178
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
o stary ;d dobry walek masz ;d




_________________

KUPIE
-CYLINDER 15KM+
-WYDECH
-ZAWÓR + KRÓCIEC


DO PIAGGIO / GILERA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 13:44 
**

Rejestracja: 18 paź 2008, 18:35
Posty: 226
Pojazd:
tomxx92, Nie założyłeś czasem tłoka na odwrót strzałką do gładzi??




_________________

Setup:
-Cylinder Polini sport 70 48mm
-Gaźnik 17.5mm
-Wydech Leovince ZX
-Filtr Polini Air Box
-Króciec top racing 21mm
-Wariator Malossi Multivar
v-max 95km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 14:46 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
Oj, myśle że samo założenie tłoka nie strzałką do wydechu tylko odwrotnie nie spowoduje zmiany kierunku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 15:23 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Może gadam głupoty ale wiem że był już kiedyś taki problem na forum z jetforcem i przyczyną był podobno źle założony czy podpięty rozrusznik... Nie wiem czy to prawda ale ktoś już miał taki problem. Możesz sprawdzić ten rozrusznik :P Bo jeżeli palisz go z kopniaka to nie ma takiej możliwości żebyś zakręcił wałem w lewo :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 15:51 
*

Rejestracja: 12 wrz 2009, 0:05
Posty: 13
Lokalizacja: plock
Pojazd:
Na 100% źle złożony rozrusznik, ten magnes musisz odwrócić o 180 stopni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:40 
*

Rejestracja: 18 sie 2008, 15:52
Posty: 7
Pojazd:
faktycznie problemem okazało sie nie podlączenie masy koło rozrusznika. Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
kylo93 pisze:
Bo jeżeli palisz go z kopniaka to nie ma takiej możliwości żebyś zakręcił wałem w lewo

Nie ma możliwości ale jest możliwość ze kompresja "odbije" i wał będzie sie krecił w drugą stronę :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy